Gå til innhold

Audi 100 prosject Team Audio

Ranger emnet


TeamOctaneRacing

Anbefalte innlegg

jeje da har jeg fått handla ''drømme''bilen, vel er en forhjulstrekker men men. Bilen står uten skilter og har diverse feil fra eu.

så kommer endel spørsmål her og bilder.

ting

Nr 1: Må bytte casterstag det jeg lurer på her er det den andre betegnelsen for bærearm? hvis ikke hva i BIIIP er det de snakker om.

og evt mye jobb og bytte denne

 

nr 2: er det noe vesentlig forskjell på vanelige 2,3 bremser og V6 bremser, ser de har et greit sett på Norsk Bildelesenter som er ventilerte noe som da ikke eksisterer på 2,3.

 

nr3: på det ene bildet av girspaken så er det en del som er knekt ser ut som en ring/foring eller noe, noen som vet hva denne heter?

 

nr3: kan noen fortelle virkemåten på den blokka med dyserørene som sitter fast i luftfilter boksen. samt den dumme slangen som går fra eksosmanifoilen til luftfilteret?

 

nr4: effekt åsn kan jeg få mere effekt utav bilen Rimligst mulig

 

ellers mer info om prosjektet er det at det blir seff et anlegg i an etterhvert planlagt 2*12 i senter med bassporter ut gjennom bak armlenet og 2*10(rockford?) i sidene. Interiørmessig er det allerede s-line stoler? vel s-line og s-line fru blom de er uansett fullt justerbare så lite jeg gjør med disse

sånn smått så har jeg trekt om dekslet til interiør belysningen og plata til bakhøytalere(ettermontert fra forrige eier).

planer er senk og evt s5 felger. nye lykter foran og bak (tdi, s4 lykter med sort reflektor) og evt helt røde bak. SKal holde meg til det orginale utsende på bilen med tanke på front osv null rieger styling. Så er det vudert om jeg skal fjerne listene på dørene og heller sveise igjen og cleane alle dørene og lakke nederste dørblad sort. så evt få tak i hvite instrumentskiver med blå belysning noe alla s4 skiver.

men nok snakk mere bilder tenker dere vel nå så enjoy. Mye jobb men det stopper ikke meg enda :D

IMG_2323.jpg

IMG_2325.jpg

IMG_2351.jpg

IMG_2347.jpg

IMG_2339.jpg

IMG_2337.jpg

IMG_2333.jpg

IMG_2332.jpg

IMG_2319.jpg

IMG_2320.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du giroverføringene ;) Har samme problem som deg, men den foringa/lageret der tror jeg ikke du får alene ;) Men 800,- for nye giroverføringer all the way er da ikke galt?

http://www.skruvat.no/Hus-manuell-vaxel-P100500.aspx

Audi 100 2.3E 1992 (C4)

Aprilia RS 125 Harada Replica 1998 (34hk)

Suzuki SV650S 2003

 

Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du giroverføringene ;) Har samme problem som deg, men den foringa/lageret der tror jeg ikke du får alene ;) Men 800,- for nye giroverføringer all the way er da ikke galt?

http://www.skruvat.no/Hus-manuell-vaxel-P100500.aspx

nei det der var ikke galt da vet jeg kanskje hvorfor hele giroverføringen er løs da :D tror forrige eier har glemt og skru an fast etter girkasse bytte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaah thnx lenge siden jeg har vært på dette forumet nå. Men da skal jeg se på dette en dag jeg får tid og evt dra på biltema og handle inn tang til blindnagler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder etter dagens økt med biiiiiiip og mere biiiiiiiiiiiiip og enda mere biiiiiiiiiiiiiiiiiiip

IMG_2380.jpg

ja forresten er det noen som har superlim, den gamle rotoren fikk gjennomgå så det suste etter med min gode venn Meiselen og hammeren

IMG_2391.jpg

spiller montert og fungerer vel ja etter mye kobling og prøve og finne tenningstrøm osv BLÆÆRKH men fungerer og alt spiller av høytalere

IMG_2393.jpg

ja kall meg pingle men dette er bare en midlertidig kasse med 2*8''

IMG_2383.jpg

rust, rust og litt mere rust blanda med noe fett og foringsrester. bytte alt av bærearmer, drivakselmansjit og endeledd

IMG_2387.jpg

IMG_2392.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår