Gå til innhold

joakimlt

Bruker
  • Innholdsteller

    59
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om joakimlt

  • Bursdag 01/17/1994

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Skru bil/motorsykkel
  • Modell (eks S4)
    100 2.3E
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1992
  • Yrke eller sivil status
    Kjøretøy 2. år
  • Motor (eks 1.6)
    2.3E
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    sportseksos
  • Fylke
    Buskerud

Contact Methods

  • Bosted
    Hønefoss

joakimlt's Achievements

  1. problemet mitt var at gjengene gikk dundas til håndbrekket, kjøpte ny på biltema som varte i max 10 dager før gjengene skjærte seg så den gikk tungt, + at den ikke virket en god stund før jeg hadde sliti ned klossa en god del igjen.. kvalitet?..
  2. Hadde samma problem før jeg også, da var det slangen som går fra ISV med en bøy på som hadde sprekt, så hadde jeg noe lignende når innsugsbelgen mellom LMM og gasspjeld hadde revna uten at jeg så det :)
  3. Hadde samma problemet, da var det det gummiinsuget fra luftfilteret til gasspjeldet som hadde sprukket, prøv å dytt og vri på den mens den går på tomgang ;)
  4. Hadde samme problem + fusking hvis jeg bare ga litt gass, pluss at den var jævlig tungstarta når den var varm! Fant ut at det var den gummibelgen fra luftfilteret til spjeldhuset som hadde sprekt ;)
  5. Har tenkt på dette selv da jeg veit at både forstillinga og rattet mitt er skeivt :p Det jeg har tenkt til å gjøre, er å sette rattet i rattlås til ene siden, så merke toppen av rattet, så sette det i rattlås andre veien for så å merke der også så du finner midten mellom de 2 punktene. Og vips - du har et punkt som du veit at tannstang ++ står i midtstilling ;)
  6. Fotbremsen fungerer perfekt hver gang og det er ikke mange prosent forskjell på sidene bak ;) Håndbrekket har jeg brukt flere ganger daglig, så det blir ikke bedre, blir heller værre, for jeg mener at det virket på begge sider for noen måneder siden ;)
  7. Heisann! Har min C4 Audi 100 2.3E (ikke quattro) som håndbrekket kun fungerer på ene siden på... Det fungerte på begge før, men nå låser det kun på høyre side mens venstre går lett rundt. fikk bilen opp på bukk å så på det i sta, da beveger begge wierene og begge armene på caliperene seg like mye, men fortsatt kun håndbrems på høyre side mens fotbremsen fungerer perfekt på begge sider. Skiftet bremsevæske og smurte opp alt uten at det heller hjalp noe :/ Noen som har noe tips? Er bra med klosser/Skiver på begge sider ;)
  8. er tykke og korte kabler, så strømtap er det nok ikke så mye av, men kan jo måle for morro skyld senere :p La merke til det at lyktene ikke har likt lysbilde i går også, den høyre tusenmeteren har et mye skarpere/mer samlet lysbilde en den venstre, den venstre sprer lyset mye mer med en "deadspot" i midten. Så litt inni lykta så ser jeg at det er støv og litt irr på reflektoren, er det noe måte å få renset reflektoren på når jeg ikke får av glasset? :)
  9. Heisann! Har akkurat montert tusenmetere på min Audi 100 C4 siden vi nå beklageligvis går mot mørkere tider :) Det er Hella Rallye 3000 lykter med H1 pærer. Er det verdt det å kjøpe 35W xenonkit til disse? Vil det bli veldig mye bedre lys? :) Så også på biltema at de selger H4 pærer på 100/80 Watt, er det noen her som har prøvd de, og kan si om det er verdt å kjøpe de pærene + "Forsterkerkit" til disse for å få bedre lys? :)
  10. Vil tro det er servoen din eller gåent strammehjul ;) er nok ikke noe problem å kjøre med, det værste som kan skje er at du mister servo og lading ;) Det beste er nok at du får med deg noen til å kjøre bak ;)
  11. Jeg ville tatt av reservoaret/bremsekraftforsterkeren å sett, det er nok ikke hovedsylinderen siden den reagerer på turtallet, men tipper det er noe med slaven, eller at det er tett i reservoaret, så det ikke kommer væske ned til slaven i det heletatt ;)
  12. Mener å huske fra regreimbytte at jeg heller ikke har den føleren ;)
  13. er verdt et forsøk å bare titte under der da? :)
  14. Ringen sitter bak navet, helt inn mot drivknuta/mansjetten :) Kan være sprekk i den også ;)
  15. Motoren går bra når den er kald, men når den er varm så kutter den på noen sylindre 5-10 sek. etter oppstart... Har byttet plugger og bensinfilter og skjekket at pluggledningene har god kontakt, + at jeg prøvde en tur med bankesensoren frakoblet, det virket egentlig som at det bare gjorde problemet større :( har også ohmet temp. sensoren til hjernen, og den fungerer ;) Noen ideer? :)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår