Impreza WRX Skrevet Juli 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2012 Hei, måtte bytte ballast da jeg bare hadde lys i den ene hovedlykten på bilen min(alt annet funket). Jeg byttet om på ballasten og fikk lys i begge hovedlyktene, men da var det ikke noe livstegn i sprederne! Noen som vet hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza WRX Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Bilen er en vw bora Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza WRX Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Fant ikke noen sikringer dom har gått heller.. er BARE tåkelys som ikke fungerer! Trenger hjelp fort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Fant ikke noen sikringer dom har gått heller.. er BARE tåkelys som ikke fungerer!Trenger hjelp fort! Er det mye tåke der du bor?, siden det haster mener jeg:). det viktigeste er vel at kjørelysene virker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza WRX Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Haha, må jo ha lys i sprederne ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Tåpelys ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Pærer? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Mål om det er strøm fram til de da, er jo ikke verre. Lyser det i bryteren når du skrur de på da? Skulle ha fått målt om det kommer strøm ut i fra lysbryteren også om det ikke er strøm fram til lyktene. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza WRX Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2012 Mål om det er strøm fram til de da, er jo ikke verre. Lyser det i bryteren når du skrur de på da? Skulle ha fått målt om det kommer strøm ut i fra lysbryteren også om det ikke er strøm fram til lyktene. Skal se hva jeg får til, er ikke så flink med dette for å si det sånn. Flere forslag til hva som kan være galt?? Syns det er veldig rart at sprederne sluttet å funke etter jeg byttet ballast til hovedlyktene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg