Gå til innhold

ryggelys sensor

Ranger emnet


Vagga

Anbefalte innlegg

Heisann.. plges med ryggelysene mine.. har kommet frem til at d er sensoren som står på girkassen som er gåen.. lurer på om noen vet om denne er enkel å bytte.. jeg klarte liksom akkurat å komme til slik at jeg fikk nappa av ledningene og målt. må man ta ned girkassen eller er d en fiks faks måte å skru denne ut på?

Tommy aka Vagga

 

Volvo 240GLE(1987) b230k

Mercedes 190D(1988) 2.5D

Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff

det der sleit jeg med også..

glemte å bytte den da jeg hadde ut girkassa, og jeg klarte ikke å komme til etter at kassa var tatt ut..

 

Sensoren er skrudd inn så man må bruke 15mm eller 17mm pipe, og det blir trangt..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det oppdaga jo jeg å.. men lurte på om det var noen som hadde en fix ide om hvordan man kunne komme til den uten å ta ned kassa.. for d gidder jeg ikke.. da kjøere jeg heller uten.. hadde for øvrig bilen på eu kontroll her om dagen.. uten ryggelys.. å fikk ikke noe annmerkning på d.. så.. heh..

Tommy aka Vagga

 

Volvo 240GLE(1987) b230k

Mercedes 190D(1988) 2.5D

Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hør med volvo verkstedet tror de har en spesial nøkel som er bøyd slik at den passe... tror ikke de tar ned kassa om sensoren må byttes

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vagga

heh.. ja d var jo kansje et problem i seg selv.. kjenner ingen der.. å alle gangene jeg har vært dær å spurt om noe har jeg stortsett fått "kukene" svar.. :P

 

det blir for dumt. kan jo ikke behandle en mulig kunde på den måten :P

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mambo

 

det blir for dumt. kan jo ikke behandle en mulig kunde på den måten :P

 

 

Spør dem pent da:rolleyes: kan ikke behandle kunder på den måten... uten kunder går de konk..... kunder er verkstedes viktigest person..:D :rolleyes:

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår