Vidar131 Skrevet Juni 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2012 I den siste tiden har bilen min begynt å lage rennende vann lyder når jeg gir den turtall, både når jeg står stille og kjører. I den første tiden var det bare når bilen nettopp har starter men å i det siste hele tiden vis jeg endrer turtall. Noen som vet hva dette kan være? Å hvordan i jeg kan fix det? Begynner å bli ganske lei av å høre ei elv renne hver gang jeg skal ut å kjøre.... Siter Vid@r Kristi@nsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2012 Ser du den såkalte ''elven''? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar131 Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2012 Ser? hør den bare.... Men du skal jo ikke hør vannet gå igjennom slangene hele tiden? Siter Vid@r Kristi@nsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2012 Har du sett problemløsnings diagrammet? Fungerer faenskapen? -Ja. Hold deg langt unna. :) Søk på Google så skjønner du hva jeg mener. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet Juni 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2012 Luft i kjølesystemet..Sjekka vannivå i ekspansjonstanken?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar131 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2012 Har vært plaget nå i det siste med at den bruker en hell tank kjøleveske på ei uka (200km)... Men vet ikke om det er fordi det er luft i systemet eller om at topppakkingen er dårlig... Vært plaget i noen år nå med at det legger seg kvitt skum i lokket for påfylling av olje. Siter Vid@r Kristi@nsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juni 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2012 Har du sett på innsiden av torpedoveggen der kjøleveska kommer inn i bilen, at det ikke siver kjøleveske ut der? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2012 Hvitt skum på oljepåfyllingsloket kan skyldes litt kondens (ufarlig). Om oljen er majonesfarget på peilepinnen også så er det imidlertid sikkert tegn på defekt topppakning. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar131 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2012 Nei ser ikke noe på hvor slangen ender at det render ut eller er tegn til noe vått. Eneste jeg kanskje kan tenke meg til er at feilen ligger i varmluft radiatoren, den som gjør at det blir varme inni bilen. Var bare plaget med det opp i lokket før og spesielt om vinteren, men om sommeren har det ikke knapt hvert tegn til det. Inntil nå i vår/sommer. Da har jeg funnet både på peile pinne og i lokk. Siter Vid@r Kristi@nsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar131 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Promblem løst etter at topppakning ble byttet :) Siter Vid@r Kristi@nsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg