Gå til innhold

lakkering av interiør (plast)

Ranger emnet


Celliz

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om og lakkere om litt håndtak osv inne i bilen ettersom det er en type "plastikk" lakk over som har begynnt og dette av. Planen er og pusse ned delene så de blir matte med fint sandpapir. Så prime dem med en primer som er grå. Derreter en mørk sølv og la den tørke. Så en lys sølv over den, rett før den tørker tar jeg halvgrovt sandpapir og drar i en rettning forsiktig. Når det har tørket tar jeg klar lakk over. Dette er for og få en børstet stål look, Fungerer dette? evt hvordan kan jeg få en børstet stål look? finnes det en folie som jeg heller burde bruke etter primer (ikke en som koster skjorta) ?

 

takker for svar på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er vanskelig å få til børstet stål-look uten at det ser ujevnt ut. Ville heller lakkert de i sort silkematt, men det er selvsagt smak og behag.

 

Las nettopp gjennom tråden om Golfen. Pen bil du har der, og den kommer til å bli rå med coilovers. Vurdert å se på http://www.partsandretards.no ? Ganske billige sett som er helt greie til lavbudsjettsprosjekt. :)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er vanskelig å få til børstet stål-look uten at det ser ujevnt ut. Ville heller lakkert de i sort silkematt, men det er selvsagt smak og behag.

 

Las nettopp gjennom tråden om Golfen. Pen bil du har der, og den kommer til å bli rå med coilovers. Vurdert å se på http://www.partsandretards.no ? Ganske billige sett som er helt greie til lavbudsjettsprosjekt. :)

 

Hmm ujevnt ja, får se hvor stø jeg er på hånda :P

 

Takker! den blir fin med coil og sommerhjul :D

fant disse http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/vw/golf-4/tuningart

tuningart er jo ikke så dårlig merke heller....

 

planen er jo og få det som R32 interiøret

[ATTACH]30718[/ATTACH]

 

men den er jo clean sølv/grå. tenkte det vill se kulere ut med børsta stål.

 

folie hadde jo vært topp men det er så J****A dyrt!

post-62823-13804854181473_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår