Brian93 Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 Hei ! OPEL VECTRA © 1.8 Produksjonsår: 2005 Motorkode: Z18XE åssen motor olje skal denne bilen ha ? Siter 2001 Audi a4 1,8TQ 2008 Golf 1,6 [X] 1995 golf 1.8gl [X] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=1921041&CarReference_ID=2390&CategoryType_ID=1 Den der kommer opp først på meca siden så det er den du burde bruke, nå vet jeg at opel har god pris på olje som du kjøper hos forhandlern så du bør forhøre deg der også Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra ronny Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Hei. Kan si av egen erfaring at shell ultra helsyntetisk 5-40 er meget bra olje. Og den passer din bil i tillegg til de fleste andre. Oppfyller og overgår alle krav. Brukes av ferrari. Har kjørt denne olja siden eg kjøpte min 93 vectra for ti år siden, og har kjørt 200.000 km på denne tida. Ingen problem. Motor er ren og fin innvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg