Gå til innhold

Sorvik's Chrysler neon tråd/Prosjekt

Ranger emnet


Hvilken av DeModa felgene? (Nederst Side 1)  

12 stemmer

  1. 1. Hvilken av DeModa felgene? (Nederst Side 1)

    • V1 Matte Black
    • V1 Titanium Charcoal
    • V2 Matte Black m/ Chrome


Anbefalte innlegg

se her ja, ser du har gjort en del med bilen din :p Digger Neon selv, men mest 2 dørs utgaven :p

 

Synes jeg kjente deg igjen når du satt i Viper'en, du gikk kjøretøy på byåsen ifjor du?? :p jeg gikk Lakk og Skade og var en del innom dere for å snakke med en som heter Vidar Kristiansen, og dere kom en del inn til oss? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 2 dørs neoner går lite av norge.. så lite som 0 tenker jeg :P

Gikk Kjøretøy ja, er kompis men Vidar selv ;) Tror jeg vet hvem du er :) Kan huske vi var innom å så på BMW'n te Vidar ja, å såklart Tonje :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, ja det var vel 2 fine damer inne hos oss ja , BMW'n og Tonje X)

 

Det dragracet du tenkte/snakket om på min tråd, kan jeg se mørkt på etter å ha sett hva du gjør med bilen din XD

må isåfall få skaffet meg en VR6 Turbo el noe sånt, da kan vi prøve drag ^^ hehe

 

kommer til å følge med tråden her, blir vel en bra og tøff Neon til slutt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neon i Norge kunne du få med enten orginal 133-136hk motor.. eller som har elektronisk blokkering som gir den 100hk, av avgift og økonomiske grunner.. De med 100 hester står det Type 100 på Styreenheten, som på min, men jeg har kjøpt en Mopar PCM som fjerner den blokkeringen og gir det lille ekstra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår