Gå til innhold

Sorvik's Chrysler neon tråd/Prosjekt

Ranger emnet


Hvilken av DeModa felgene? (Nederst Side 1)  

12 stemmer

  1. 1. Hvilken av DeModa felgene? (Nederst Side 1)

    • V1 Matte Black
    • V1 Titanium Charcoal
    • V2 Matte Black m/ Chrome


Anbefalte innlegg

Sry gutta, sku gjerne ha hatt den men er noen biler som står over Neon på lista mi :)

har tenkt tanken å legge ut Golfen for salg og kjøpe BMW E30/E34 men er litt usikker enda :)

 

Neon tror jeg jeg kjøper om jeg skal lage meg showbil, for da er det en bil som blir tøff med styling og lakk osv osv :p men blir vel en neon en gang ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt E30 før Neonen min, Robin. Utrolig fin bil, om den er i stand. Sjekk rust under dørfalser og fotbrønn ved føfrerstol.

Skal du ha no som går litt, så finn en 325i, men de koster i forsikring, det gjør ikke Neon.

Dessuten, om du skal trimme, eller gjøre morsome ting, er det def, billigst med Neon :)

Og nå som en av de meget sjeldene CS modellene er ute for salg, hadde jeg kjøpt den.

Gå for Neon med en gang, du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet om en som har fått seg en 318i e30, og han selger den om han får det han vil ha for den, men er usikker enda på om jeg vil selge Golfen min eller beholde den vider en stund til :) men om det blir BMW så blir det ikke noe trimming, blir bare å få skikkelig Stance look ut av den :)

 

Har også prøvd å få litt info om en VW Vento ifra Fast&Furious som kjører rundt i Norge, finner jeg den og den er til salgs så er det uten tvil at jeg går for å kjøpe den :) men må finne den først :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nokk OT :)

Hadde bilen på EU-Kontroll igår, gikk ikke bra.. har vært sløv å ikke gått over innfestningen til fjørbeina.. Så de var løse..

Å framruta har gått fra å være 1'er feil til 2'er feil denne gangen.. Ett defekt skiltlys, dårlig selvoppretning og dårlig bremsevirkning bak..

Så tilsammen, 4 2'erfeil og 1' 1ner feil. Skilt er bestilt og kommer på Onsdag, men bilen må vell være EU-Godkjent for å hente de ut?

 

Noen som vet hvor mye framruteskift vill koste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk og ta ut en rute fra en neon på et huggeri ;)

Jeg betalte 300kr for ruta når jeg tok den ut selv, det er jævlig billig :)

 

Pakk bilen i plast og bare knus ruta du skal skifte på bilen din, så river du bare ut delene som blir igjen.

Kjøp deg silikon rens og skrap godt der silikon satt, vask over og legg på ny silikon og press ruta litt nedpå (ikke for hardt)

 

Med alt du trenger så koster det deg ca 600-800 med rute.

Gjort på litt over en time..

 

Vis du skal gjøre det på verksted så må du regne med at det blir en del tusen for det :/

95 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Wrecked 2010

96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Alive

98 Mod Chrysler Neon 1.8L SE - Wrecked 2012

96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Current Project

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke helt hva det heter nå.

Men jeg kaller det gitar streng:p

Ser helt lik ut.

 

Du tar tråden igjen en plass og drar den fram og tilbake mens du går rundt hele ruten.

Er ganske lett, men du må passe på at du ikke skjærer i ruta.

95 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Wrecked 2010

96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Alive

98 Mod Chrysler Neon 1.8L SE - Wrecked 2012

96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Current Project

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår