Gå til innhold

Sorvik's Chrysler neon tråd/Prosjekt

Ranger emnet


Hvilken av DeModa felgene? (Nederst Side 1)  

12 stemmer

  1. 1. Hvilken av DeModa felgene? (Nederst Side 1)

    • V1 Matte Black
    • V1 Titanium Charcoal
    • V2 Matte Black m/ Chrome


Anbefalte innlegg

Bremsedeler er å hentet.. to nye calipre (Bak) Disse gidder jeg ikke å male rød.. nokk er nokk, NÅ SKAL DE BARE FUNKE!! å bremseslange HB samt nye klosser.. Er lei av bremseproblemer nå! Camberboltene er til "Importvurdering".. Satans tregt det går når delene kommer mot Norge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa på face.. hvis noen andre lure ;) Er egen bryter på neon til lysene:

 

attachment.php?attach_id=f4d7a9605f4be4f1612f8755017f47bc&mid=id.376318692447315&hash=AQC3Ad3iXXfN4QYp&mid=id.376318692447315

 

attachment.php?attach_id=b3ce95396fe143ee75c4463bf9d4f17d&mid=id.376318692447315&hash=AQBpjCSeKWj3_ORZ&mid=id.376318692447315

 

Edit: Ja, er kjekt med Haynes manualer til nesten alle bilene på pc'en ;) hehehe

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en økt på bilen idag, la om til vinterhjula :partyon: samt at jeg med hjelp fra far (Eller omvendt :D) skiftet kaliper bak, så nå må de bare funke! Men nå har viftreima begynnt å hyle -.-

Bilder uansett!

[ATTACH]34550[/ATTACH]

[ATTACH]34551[/ATTACH]

[ATTACH]34552[/ATTACH]

post-58328-1380485461097_thumb.jpg

post-58328-13804854611027_thumb.jpg

post-58328-13804854611068_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javell, javell.. Nå begynner lunta å bli kort kjenner jeg... Bestilt ny etterkontroll på bilen.. alle gode ting er tre. MEN så var jeg å holde batteriet i live idag, å etter at bilen hadde stått å gått i kanskje 5minutter så begynner bættre meg den j**** "Service Engine Soon" lampa å lyse.. Great, hvis bilen begynner å tulle mere nå så er det kort vei til dynga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har bare gått 134' , servicelampa er oftest ett tegn på at det er noe tull med tenningen, plugger etc.. eller lambdasonde. Skal ta diagnose på bilen samtidig som etterkontrollen på Onsdag. Jævlig kjipt hvis det er rådebank.. virker som lyden kommer fra sylinder nr 1 (?) altså nærmest reg, reima..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår