StianKH Skrevet April 21, 2012 Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 Hei. Kjører en Audi a4 2007 mod. I går begynte førerdøra min å tulle, taklyset kommer ikke på når jeg åpner døra, det er heller ikke varsling i speedometeret på at døra er åpen. Det røde lyset på døra blinker konstant og jeg får heller ikke låst døra. Hva kan feilen være? Hvordan kan jeg fikse det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 21, 2012 Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 Mest sannsynlig feil på mikrobryter i selve dørlåaen eller lederbrudd mellom dør og A-stolpe. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 21, 2012 Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 Før du bytter låsekassa, kan du prøve å spraye med WD40 og ta døra opp og igjen noen ganger. Det hender det hjelper. Mikrobryteren for dør åpen ligger under låsemekanismen. Dårlig konstruksjon :( -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianKH Skrevet April 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Takk for svar :) Har enda ikke fått tid til å se på dette, men skal gjøre det i dag. Gir tilbakemelding på resultatet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg