Gå til innhold

Mitt Cabrio prosjekt..

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

  • Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

MIIn?=?? har du kvikksølv i øra ell? hehe

 

ja din ja..hadde ikke cabben din vært kul så hadde jeg aldri kjøpt meg en cab..og jeg har ikke kvikksølv, men blingbling i øret :titties:

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk... nå har ikke jeg sett din enda, men skal vel kunne få den minst like kul..

 

omk i morra?

 

var en tur innom idag..om det er fint vær imora så blir det prøveskilter og omk på kvelden ja...me hope so iallefall..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt uheldig her nå..

 

Blei litt veel varmt

cabpottebrann.JPG

 

eksosanlegget fikk den berømte "90"knekken :(

cabpottebrann%20(1).JPG

 

da er det godt å bytte ut og tilpasse enda bedre en før. nå med katta og 2 potter på, eu-kontroll neste :D

cabpottebrann%20(2).JPG

 

da blir bakfangeren snart modifisert oxo. skal fjerne brennmerkene og cleane den helt. :) stay tuned...

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke å bytte over senk igår, da jeg knakk no bolter som tydeligvis er veeeldig viktige.. jaja håper å fått den ned på marka før helga iallefall :titties:

 

og fredag kveld skal vi montere nytt tak og nye baklykter på min bil..hihi... :titties:

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

jaja.. snart bugrun nå.

motoren går som en dass igjen, takket være litt for kreativ skruing. (justering)

fikk opptur idag da justerbare kamdrevet og den nye effektanlegget kom.

så dette blir montert idag og kanskje blir det finjustering allerede på torsdag.

da skulle jeg nok være klar for bugrun.

 

kamdrev fra TMI i usa og simons effektanlegg. glæær mæ til stussen kappes av, "tdi-love"

AUT_0020.JPG

 

ellers så kan det jo nevnes at cæbben er senka litt mer.

dvs 2cm gjenger igjen i fronten

bytta gummi så hjelper nok det litt på høyden og

 

blei til å justere hjulebuer en god del.. godt jeg har skjermbreddere ja.

270505.JPG

 

blei ikke ille i det heletatt. få på de andre felga igjen og senke kanskje litt til :D

2705051.JPG

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BUgrun...

 

alltid en vellykket tur :D

nedover turen gikk bra, festing fredag og lørdag uten sans og måte. hjemturen kan diskuteres, motoren min havarerte under effekttest på dyno'n.

 

ett eller anna begynte å rakla noe jævlig. og første tanke var rådebank. men etterhvert så låste den seg iallefall heelt..

nå har jeg ikke fått demontert motoren enda men i løpet av dagen så blir det gjort.

 

så stooor takk til marius med sin røde golf som faktisk TAUA meg helt hjem til oslo.

idag blei jeg sykemeldt med strekt muskel i nakken, så da blir det null jobb jobb, men skruing på bilen :D

golfen får nå tilbake sin gamle motor i kveld i påvent på at audi blokka skal fullt overhalles.

 

kan legge til at effekten på rulla stanset på 101hk..

ja tro det eller ei.. rævkjørt.. skuffenes. alt må gjøres på nytt.

orginal effekt er 115hk. og ord fra dyno'mannen, den gär bare sëmre och sëmre!!!

 

attachment.php?attachmentid=20051&stc=1

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døvt Rune det var triste nyheter, virker som du ikke skal få lov til å teste den ordentlig på rulle :watchout

Men du av alle folk burde vite at en bugrun tur alltid ender opp med et motorhaveri, det er en av

tradisjonene det :drive2 ehehh!

 

Du må bare si ifra om du trenger noe hjelp til noe, du har jo tross alt en annen bil (eller 3) som venter spent på å bli ferdig m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døvt Rune det var triste nyheter, virker som du ikke skal få lov til å teste den ordentlig på rulle :watchout

Men du av alle folk burde vite at en bugrun tur alltid ender opp med et motorhaveri, det er en av

tradisjonene det :drive2 ehehh!

 

Du må bare si ifra om du trenger noe hjelp til noe, du har jo tross alt en annen bil (eller 3) som venter spent på å bli ferdig m'm

 

 

halla.. jo, men tradisjon eller ei.. det tar ikke mote fra meg. motoren er nå ute..weee ser ut til at toppen overlevde fin. stemplene satt godt i blokka, men etter noen verdige forsøk så løsnet de og siver fin rundt igjen.. gudene egentlig vite hva som skjedde,, men før ting går inn igjen så skal de sjekkes og overhalles på nytt.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår