Kid-A Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 På NBS skjer det 5. juni ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 jeg skal dit.. begynner det kl 1000??? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Har ikke lest noe om det... vet bare at det er 5. Juni. De kommer vel med mer info... 5. Juni er jo en stund til :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Trenger vel ikke mer info :cool: Bare å møte opp tidlig hvis du skal stille ut bilen, for det blir fullt! ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Håper iallfall det blir like fint vær som i fjor da... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Ny pakke ankom i posten igår.. nye klarglass hovedlykter fra powerzone. ikke senere en 30 min etter ble de montert. så nå har fronten min fått emblemfri grill, klarglass lykter og grillist. bilde kommer. :::: Noen som er interresert i å kjøpe calipper adaptere så en kan montere g60 skiver foran på golfen? får pris av ett firma i løpet av uka som skal vannskjære adapterene for meg, jo flere som vil ha jo billigere blir det, send meg en PM:::: Bilde av tilsvarende adaptere HER! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by rakriste Ny pakke ankom i posten igår.. nye klarglass hovedlykter fra powerzone. ikke senere en 30 min etter ble de montert. så nå har fronten min fått emblemfri grill, klarglass lykter og grillist. bilde kommer. :::: Noen som er interresert i å kjøpe calipper adaptere så en kan montere g60 skiver foran på golfen? får pris av ett firma i dag som skal vannskjære adapterene for meg, jo flere som vil ha jo billigere blir det, send meg en PM:::: Bilde av tilsvarende adaptere HER! Åssen pris har du fått? Speedface her på forumet skaffer.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Hmmm, hva er det denne gang da tro?? :) KLART bedre!! Gammel front, og feil lakkert grillist. alpinewhite finns vistnok i flere fargernyanser :( den nye fronten, nå må jeg virkelig få ut fingern snart og fjerne steinsprutrust snart, ødlegger alt. Allikevel meget godt fornøyd med resultatet, verdt penga :) Edit: Liten oppdatering på motoren også!! Montert toppen, ny vannpumpe, sandblåst ventildeksel (skal poleres) og alt annet alu er sandblåst og klarlakket. en del montering igjen, men det nærmer seg nå!! Annen vinkel, Bunnpanna er ikke lakkert ferdig. skal bytte pakning og. Polerte VDO oljetrykksmåleren i går kveld, og resultatet ble bra, skal jobbe litt til med den, samt at fordeleren og dynamoen skal poleres. MER jobb :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 jaja.. idag forsvant motoren ut av bilen... tok litt lengre tid da eksosmanifolden ikke ville gi slipp og at jeg festet motorjekken for høyt og måtte da presse bilen ned med mannskraft får å få den ut.. i morgen skal alt gjøres rent og lakkeres og så skal motoren i etterhvert.. før vi startet! litt lettere opprydding og demontering! motorjekken på plass nå nærmer det seg endelig. Lillebror hjelper til. alt går mye lettere når vi er 2 :) Endelig Ferdig, brukte ca 3 timer. eksosmanifolden ville ikke gå av, de såkalte c krokene satt dønn fast. og da vi skulle jekke motoren ut så fant vi ut at vi hadde montert jekken for høyt så vi måtte sitte på bilen og presse den ned mot bakken samtidig som vi løftet motoren litt ekstra opp (ca 10cm) og ut :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Etter noen timer på torsdagen så er motorrommet nyvasket og lakkering påbegynt. motoren skal etter planen settes i på søndag. mangler noen deler så får nok ikke startet opp før mandag. har avspasert på jobb så det burde gå :) etter over 20 år på veien!!! Etter "noen" timer med skrudd, vannsandblåser/høytrykk og skraping så ble resultatet iallefall fettfritt og dog penere. klar til lakkering. :( ser ut som en lastebil med microdekk.. Nyvasket girkasse. Klar for ett lag lakk i samme farge som motorblokka! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 som sagt, motoren er ferdig installert, magler bare å justere k-jet, men bilen går bra og brukes selv om justeringen ikke er perfekt. bilder Nymalt.. bilens ytre skal gå i svart og hvit, mens motorrommet skal ha en kontrast virkning.. derfor falt valget på en babyblå nyanse. Nesten alt sammen er klart. endelig montert, mangler bare å sveise ny eksos ++++ kontrasten ble som forventet.. bare synd at det skal komme masse ledninger og dritt overalt. sånn. noe små plukk.. har ikke fått tatt bilde etter at alt var klar, men det kommer.. kanskje en liten lydfil og.. skikkelig god hissig lyd i den .) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 herlig jobba rakriste,men du bør nyte synet så lenge du klarer, for etter 1 ukes kjøring ser du nesten ikke at du har farge nedi der :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurdog Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Ser ut til å bli bra cab dette!! Legger ved bilde av min egen '83 cab for videre inspirasjon:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurdog Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 må bildene ligge på nett et sted for å funke? eller er ikke jeg nok 1337 h4xxer for å skjønne slik?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by olemarius herlig jobba rakriste,men du bør nyte synet så lenge du klarer, for etter 1 ukes kjøring ser du nesten ikke at du har farge nedi der :D hehe klar over det.. men motorvask 1 gang i uka så holder den en stund.. skal oxo se om jeg ikke klarer å mekke til en plate under motoren slik at det holder lengre.. får se hva jeg har tid til. angående bilder så må du legge de opp på nett ja.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg