HeadZone Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Hei. Er det noen som vet hvordan man kobler sånn følg meg hjem lys? Sånn at tåkelysa lyser når man låser og låser opp bilen?:-) På forhånd takk. Mvh Joakim. Siter Opel Vectra 2001 Modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Kan starte med å fortelle hvilken bil det gjelder :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Er flere tråder angående dette, men umulig å svare når du ikke opplyser om hverken bilmerke eller modell. På nyere bilder kan det programmeres inn. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeadZone Skrevet April 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Åja, hehe, tenkte ikke over det. Er en Vectra 2001 modell:-) Siter Opel Vectra 2001 Modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopar-or-no-car Skrevet April 20, 2012 Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 Hei.. Hva med denne? http://www.streetdesign.no/?id=41885 Jeg har "Follow me home lights" Originalt på Sprintern, disse er mer irriterende enn de er til hjelp, da de ikke er koblet på noen bryter. Når jeg låser opp bilen lyser de i 30 sek eller til førerdøren åpnes, da slukker de. Hvis jeg åpner en av de andre dørene lyser de i 2-3 min. Hvis bilen er ulåst og jeg åpner en dør så kommer de på. Dette mener jeg er tull, de burde bare gått på når man låser opp. Ellers så har jeg koblet slike lys over et vanlig 30A lys relè. Dette blir litt "fjøsmekk", men det funker. Uansett, så anbefaler jeg at det kobles en bryter til å skru av allt sammen. Siter 1999 Chrysler 300M 2.7 LR2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 21, 2012 Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 Nå er det litt avhengi av hvilken bil du har, jeg kan b.la styre det du nevner her selv. Jeg har dessverre ikke noe erfaring når det gjelder ettermontering av slikt lyssystem, men jeg har hatt 7 biler tidligere å syns egentlig ikke det er så veldig nødvendig, men selvfølgelig det er smak og behag :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeadZone Skrevet April 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2012 Er kanskje enig at det ikke er nødvendig, men lånte en bil av en kamerat og syns det var litt kult. Men var kanskje fordi bilen ikke var min:-P Så tror jeg dropper det. Takk for svar og god helg:-D Siter Opel Vectra 2001 Modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg