Gå til innhold

Witch sin Chrysler Stratus

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

må si at jeg er misunlig på bilen din. har kun hat 2stk før begge var LE 96mod. 2.0M virker litt mer som en legobil :)

hadde det vert mulig hadde jeg montert 2.5M istedet ^^

 

Det er mulig ;-) 2.0l kassa passer på v6'eren.. Mange som har bygd om i usa :)

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må ha 2.4 eller 2.0 svinghjul.. Rett på og rett på :P Er mye jobb med å lage til pedaler og få koblet ut automat hjernen å trottle position osv.. Men er fullt mulig ja :)

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott Stratus ! Endelig en tråd om bilen din her, hehe :)

 

 

Et tips er vel ny grill :) Hvis du søker på ebay.com etter "Chrysler Cirrus grille chrome" så dukker denne opp:

Bare ett OBS om denne grillen, de satt på 95-97 Chrysler Cirrus. 98-00 Cirrus har samme grill som de Europeiske Stratusene fra samme periode. Det går ett skille mellom 95-97 og 98-00 på disse bilene. Grillen har fått nytt feste på 98-00, så den chrome grillen passer ikke rett over. Det betyr ikke at man ikke får den til å passe, men man må modifisere festene hvis man vil unngå å lime grillen på plass. Bare ett OBS.

 

 

Kanskje putte V6 i Neon :D

Lurer på om det går, jeg...

Alt er vel mulig med penger. :)

Bilforumet.no
Moderator: Chrysler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin stratus ja! Er ikke'no fan av JULA bokstavene da men :P

V6 i en neon ja :D Hadde vært no det! Men fortsatt framhjulstrekker da :/

Org. grillen er jo stilig den, det er ikke det første jeg ville gjort iallefall, senking, soting og felger er det som må til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

In the end stripa vi fast bensinrøret igjen, og festa den i tillegg med litt flytende silikon (siden en ny hadde kosta 5000).

*witch*

 

Kjøpte meg NETTOPP i dag nytt påfyllingsrør til neon, kostet meg 915kr inkl. frakt via Rockauto.com ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rstange: så det du sier er at hvis jeg skal kjøpe ny grill så må den være fra 95-97? Har du noen tips til åssen jeg ihvertfall kan fikse emblemet på den jeg har nå? sølvfargen har flasset bort litt og det er stygt..

 

Sorvik94: Hei, åssen visste du det var jula? hehehehe. Hvilke bokstaver skulle jeg brukt da? Må jo ha Satan og Witch på den, siden alle kjører meg i ræva for å se hva det står, heheheheh.

Kanskje jeg skal sjekke om de har til stratus der? Nå sitter den som faen, så får ta det når den faller av igjen ;)

 

Takker og bukker for hyggelige tilbakemeldinger. Idag har jeg vaska bilen litt, og..ehh..fylt bensin.

Venter på deler fra ebay, så blir det kanskje litt fiksing av anlegg i helgen.

Chrysler Stratus LX, 2000, 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill gjetting, er jo enten jula, biltema eller clas olhson som selger sånnt :P Min mening er at en såkalt "clean" bakluke er tøffest ;) Rockauto er en veldig bra side, hvis du ikke finner stratus under chrysler så ligger det under dodge ;)

 

Natta nå, blir kanksje litt fiksing på meg å i helga, i tillegg til no russegreier etter helga :drunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin stratus ja! Er ikke'no fan av JULA bokstavene da men :P

Du kan lage tekst/design og få det trykt på folie som du fester på bilen. Har gjort det selv på en BMW, en Honda, en Chrysler og en Volkswagen. Får det trykt hos ett firma i byen her. Koster ikke så mye og blir ganske bra. De bilene jeg har satt på har jeg hatt det i bakvinduet, men går fint å ha det på lakken. Muligheter for å lage litt mer en bare bokstaver også, så kan bli ganske bra hvis man er flink i Photoshop eller lignende. Lett å få av igjen også hvis man går lei eller skal selge bilen. Du kan få det herfra f.eks.: http://www.bokstavbutikken.no/x_tekstdesigner.aspx

Disse guttene jeg har brukt, bare ring de eller send de en mail så kan de fikse mer enn bare bokstaver hvis du vil ha det.

 

V6 i en neon ja :D Hadde vært no det! Men fortsatt framhjulstrekker da :/

Bygg om til bakhjulstrekk i samme slengen ;)

 

rstange: så det du sier er at hvis jeg skal kjøpe ny grill så må den være fra 95-97? Har du noen tips til åssen jeg ihvertfall kan fikse emblemet på den jeg har nå? sølvfargen har flasset bort litt og det er stygt..

Ja den chrome-grillen finnes kun i 95-97 Cirrus, skal du ha den så må du det. Bare greit å være obs at den ikke er ett direkte bytte, må trikse litt for å få den over.

Vet ikke om det er så mye å gjøre med emblemet, vingene er jo en del av grillen så må nesten bytte grillen. Virker som chromen ligger under ett lag med klarlakk eller noe.

Bilforumet.no
Moderator: Chrysler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår