Gusern Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 noen som vet hvor jeg kan kjøpe en slik en til min passat 2,5 tdi 4-motion? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Hos en av landets bilopphoggere, hos NBS eller http://www.bildelsbasen.se/ Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 noen som har erfaring med Innosound i Sverige, de reparerer defekte abs styreenheter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 Har ikke det, beklager. Lest denne? --> http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/a6-s6-rs6-a6-allroad-c5-c6-c7-1997/223039-diy-howto-fikse-abs-controller-audi-a6.html#post2486453 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 ja, men tror ikke jeg skal prøve meg på den. hvis det skjærer seg må jeg ha tak i en ny (brukt). Vet at noen har sendt den til usa for rep. til modulemaster, men liker ikke den lange reisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 Da var styreenheten sendt til Innosund AB i sverige for rep. Prisen er 2200 sek for en Bocsh 5.3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2012 abs hjerne montert å fungerer. men det som skjedde når jeg demonterte hjernen, var at en gul varsellampe dukket opp, så ikke før nå , men må visst sjekke bremsebelegget.. har hørt noen snakke om lufting av bremser etter abs operasjon.. kan det være feilen? skiver og klosser er nye for under et år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2012 Om du bare har hatt av elektronikk-enheten, og ikke hydraulikkdelen, skal det ikke være nødvendig med spesiell lufting av ABS systemet. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2012 Klossevarslingslampa har ingenting med abs-en å gjøre siden den lampa kun virker som en krets. Du bør sjeke ledningene fram til klossene og om kontakta kan ha løsna. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2012 det kan ha skjedd, men da må det tilfeldigvis ha skjedd samme halvtimen som jeg demonterte absen og mens bilen sto i ro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg