jimmen Skrevet April 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2012 Rikla litt på noen gummislanger som går til hver enkelt dyse, usikker hvilken og hvor mange jeg tok på.. men prøvde etter det og vips startet bilen! Sikkert kulda som har gjorde det :) Blir nokk og bestille en 5 meter med gummislanger og bytte ut hele dritten, så slipper jeg at det skjer igjen! :) Takk for all kommentarer! Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 8, 2012 Rapporter Share Skrevet April 8, 2012 Returslangene ja, om disse er morkne så kan det komme luft i systemet. Du må sette på slanger som tåler diesel ellers så kommer det ikke til og gå lenge. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet April 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2012 Det holder med 5 meter? kan da ikke være så jævli langt.. var en slange som gikk fra dyse til dyse, og en til fra dysen som gikk nedover så jeg.. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 8, 2012 Rapporter Share Skrevet April 8, 2012 Klarer deg lenge med 1,5 meter Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 Nåja, kjøper 5 jeg.. var nok langt mere enn 1.5 meter. :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg