opelcars Skrevet Mars 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 (endret) plages me min audi a4 1.8 tq får ikke mer laddetrykk en 0.6. ny n75 ventil, ny resirk(forge 007), og ny lmm. chip (196hk), mbc laddet 1.4 (vet at d er mye) :) før men plutselig etter biln sto på tomgang i 10 min laddet den fortsatt 1.4 men ville ikke gå som den skulle, å ladetrykket har dotte gradvis å nå er d nede på 0.6 å d er ikke arti :( når jeg tar av slangen på wastegate så ladder den 0.8. har prøvd å søkt feilmeldinger men fikk ingen opp. bruker MYE bensin. i oppåverbakker må jeg gire ned ifra 5 til 4 fordi d ikke skjer nåe selvom jeg har 0.6 i ladetrykk! trenger hjelp fort som F før heile bilen går på søpla.. :) Endret Mars 27, 2012 av opelcars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Alle vakumslanger er intakt? Kan skape ladetrykksproblemer. Men er jo et stort problem på chippet 1.8T motorer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frozen Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Sjekket slanger for lekasje? Har ikke tett cat kanskje. Har utstyr for og trykkteste systemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelcars Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 har byttet vacumslanger, så d skal være i orden, ja har tenkt litt på catn men ska man ikje klare å blåse catn rein me å kjøre hårt? d har no æ erfart ivhertfall.. hørte me en "audimann" å han meinte på at d va nåkka feil me blandinga mellom luft å bensin , at den på en måte kveltes, fordi at når jeg fikk dette problemet så laddet jeg 1,3-1,4 men biln gikk dåli.. skulle vell ha fådd trykktestet systemet, så har man jo jort d ivhertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frozen Skrevet Mars 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 (endret) Klarer ikke blåse den ren er den tett så er den tett. Kan jø være LMM din også.Har du sjekket med vag cam for feilkoder, har det også hvis du ikke har. Du får ta deg en snartur så kan jeg sjekke den for trykklekasje og feilkoder. Hadde også et lignende problem da var det slangen fra resirk som går inn på slange fra turbo til intercoller som var revnet. Fant det ikke ut før jeg satte trykk på systemet. Du vil få feil verdier fra ecu osv som kan resultere at den bruker mye fuel osv. Endret Mars 29, 2012 av frozen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelcars Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 lmm er ny, har sjekket feilkoder, kor du heill t hænn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frozen Skrevet Mars 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 Du har PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelcars Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 har hørt me folk som har 1.8t å når bilen står på tomgang så er d ett vakum på rundt .2, min ligger på .7! hva kan være galt da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frozen Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Ble den ikke bedre når du fikk på rørene, -,02 er ikke rett du skal ha ett vacum på -0.6 til -0.8 når den står på tomgang da er det du har rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg