Aalsen Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Er student og har en ganske strøken passat. Passer perfekt da passaten er veeldig gjerrig på dieselen. Jenter blir vårkåte :hug: jeg blir bilkåt om våren :afro Hver vår ender jeg opp med å kjøpe en ny bil.. "Ny" bil. Jeg fant en Chevy van fra 81 som tente samtlige av mine plugger. Slang ut Passaten på finn og autodb for to netter siden i håp om å få solgt den og få penger til vanen. Nå, to netter senere har jeg nettopp slettet begge annonsene :klovn: Du er ikke student og kjøper en svær kassebil som drikker bensin (gjerne 1,5-2l/mil) og bruker den da som hverdagsbil :hammer Jeg har jo ikke råd til å ha den! Satans gravkiste! Jeg elsker V8'er lyden og har ønsket meg en slik bil i snart 9 år, men innså endelig virkeligheten. Faen! Kjipt og! Men greit å ha råd til mat, husleie og drivstoff til og fra skolen, samt pils i helgene :cheers: Er ikke bare bare å lukeparkere med en stor firkant heller. I natt skal jeg sove! Passaten skal jeg eie til den dør! Innser nå at dette ble mer som en blogg :yodude: men Passat vs. Chevy Van..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Jeg kjørte rundt med V8 i 4 år. Følte meg rik da jeg solgte bilen og kjøpte en litt mer gjerrig V6 :P Ufattelig hvor mye penger som går med på bensin.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalsen Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 De v8'erne drikker bensin! Men satan å god de bilene er å kjøre, og den deilige duren fra motoren :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mars 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 V8 er ikke bare en motor, men en livsstil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 Hva med en Audi S4 4.2 V8, ca literen på mila ved snill kjøring :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalsen Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 V8 er ikke bare en motor, men en livsstil.. Helt riktig. Er lite som slår den saftige lyde fra en amerikansk åtter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mars 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 ikke si de ein gang , kjørte norge-sverige med ein Cadillac Deville 6.8 liters V8er brukte godt over 2 liter på mila , kunne sikkert kjøpt 1 ekstra bil for pengene eg bruka på bensin :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mars 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 Den motoren er så saftig at det skal godt gjøres å utføre snill kjøring :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalsen Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2012 Den motoren er så saftig at det skal godt gjøres å utføre snill kjøring :P Kunne ikke sagt det bedre selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Mars 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2012 (endret) riktig nok ikke en Van men hadde en Chevrolet suburban med 6.2l v8 og du griner ved Diesel pumpabirthday. og vill ikke anbefale en student stor bil med v8..spar drømmene til du har bedre inntekt og eventuelt kan ha en Van som bil nr2 :) Endret Mars 22, 2012 av yosi4 Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg