Hagalien Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 (endret) Hei. Har nå monter opp anlegg osv i bilen å sliter med sinnsyk vibrasjon/ulyder i taket blandt annet når jeg spiller høyt. Noen som har noen tips til å få vekk noe av ulydene? Hører at noen sier at det er mulig å fjerne ei plate(?) som ligger der oppe for å få vekk ulydene, men vil få bekreftet det før jeg plukker ned taket. Feel free to leave a comment ;) [ATTACH]28222[/ATTACH] Endret Mars 12, 2012 av Hagalien ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Jeg har 2stk Rockford T2 subber bak i min, og tro meg , DER skrangler der. Håper på godt svar her jeg også! :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagalien Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 helt for jævli å sitte i biln :P trur taket blir plukka ned i morgen kanskje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apexy Skrevet Mars 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 jo større og kraftigere subber jo mer skrangling blir det :P hehe. men finnes jo støy/vibrasjons dempende matrialer som man limer på karosseriplater og lignende. men tror disse koster litt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mars 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 Demp taket og legg noe litt myk mellom plata som ligg oppi der , ein kompiss med opel stasjonsvogn hade akuratt samme problemet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagalien Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 ja da blir taket plukka ned for å se å fundere litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imer87 Skrevet Mars 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 ja da blir taket plukka ned for å se å fundere litt :) få høre da hva du finner ut... :) Siter omega 2,5TD chip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagalien Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 plukka ned dritn i dag og fant 3 eller 4 tverrstag som ligger og vibrerer. Virker som de bare er limt fast i taket, å når man spiller musikk så løster de fra limet. limet er jo gammelt så er sikkert løsnet før musikken kom i bilde da. Tok det bakerste "tverrstaget" og braut det i fra taket å la litt gummi på forskjellige plasser mellom taket og "staget". Det ble bedre uten tvil, men blir ikke bra før jeg plukker ned hele taket og tar alle stagene. hadde bare halve taket nede. Så kan komme med tilbakemelding når jeg har tatt alle stagene, hvis jeg gidder det da :P Hellvettes liv å ta ned det taket... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 plukka ned dritn i dag og fant 3 eller 4 tverrstag som ligger og vibrerer. Virker som de bare er limt fast i taket, å når man spiller musikk så løster de fra limet. limet er jo gammelt så er sikkert løsnet før musikken kom i bilde da. Tok det bakerste "tverrstaget" og braut det i fra taket å la litt gummi på forskjellige plasser mellom taket og "staget". Det ble bedre uten tvil, men blir ikke bra før jeg plukker ned hele taket og tar alle stagene. hadde bare halve taket nede.Så kan komme med tilbakemelding når jeg har tatt alle stagene, hvis jeg gidder det da :P Hellvettes liv å ta ned det taket... viss du har noe gummi teppe/filt så kan du bare trykke de under staga , enkel og grei løystning :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagalien Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 ja det er nok des som er løsningen :) må bare ta ned hele taket først så man får tatt alle stagene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Er vel ikke plaget med knirkelyd i fra tak\bagasjeluke da? Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagalien Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Er vel ikke plaget med knirkelyd i fra tak\bagasjeluke da? joda har litt av det også :P Har vell alt av ulyder man kan ha ;) Har også et varmeskjold/tynnplate under bilen bak som rister helt sinnsykt når jeg hører musikk høyt, men heldigvis hører jeg ikke det inn i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Mars 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2012 Jeg har knirkelyd fra bagasjeluka, å aner ikke hvor det kommer fra.. helt for jævlig irriterende.. mulig jeg må justere hele bakluka, hvor vet du hvordan man gjør det? Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mars 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2012 Jeg har knirkelyd fra bagasjeluka, å aner ikke hvor det kommer fra.. helt for jævlig irriterende.. mulig jeg må justere hele bakluka, hvor vet du hvordan man gjør det? du mangler vell ikke noen av dei gummi knottene som skal ver mellom bagasjeluka og bilen ? meiner de skal ver noen hverfall:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 Dævven.. der sier du noe! Har jeg faktisk ikke tenkt på.. Må jeg ut å sjekke i morra :P Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg