JAJOTA2 Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 Stort sett koster denne rundt $2000, uansett er $1100 er en del penger å bruke på noe man egentlig ikke har bruk for. DS708 er for avansert bruk, de ekstra funksjonene og finessene den har er mest sannsynlig noe du aldri kommer til å bruke, bør derfor tenke grundig over dette før du handler. Å skrive til ECU betyr at du kan endre faste verdier f.eks. i bilens motorstyring, resette grunnposisjon på gasspjeld, kode om startsperre osv. hmm du har jo et poeng der... så av de på den siden du viste, hvorfor en av de er bra da. eller egnet for meg tror du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 (endret) For å kun lese ut og slette feilkoder (DTC) fungerer 405 mer enn godt nok. Den har riktignok spesialfunksjoner for VW og Audi, om du ikke ønsker dette så kan også MaxiScan® MS310 gjøre nytten for deg, men denne har ikke CAN BUS! Endret Mars 10, 2012 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 memoscan jeg kjøpte for 20$ fungerer ikke på min audi uansett :P Men har slettet masse feilkoder på en nyere bmw. Har ikke prøvd den på noen andre biler egentlig :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg