Gå til innhold

Nytt Vovlo forum

Ranger emnet


Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by csolem

 

Fine felger! Nå mangler det vel bare senking?

 

csolem: hehe, fet senking det.. :D ble litt mindre enn det på bildet, men er fornøyd sånn det har blitt nå :) senka 30mm bytta dempere og fjærer forran og bak for et par uker siden (har bare ikke fått somla meg med bildene :-/ , men tok noen bilder nå når jeg så posten din :D )

http://volvo460.holhjem.net/ (bilen er litt skitten på de ny bildene.. siden jeg måtte sloss med litt søle for å komme meg løs i går :mad: (tok en kjapp vask på den i går da, men fikk ikke tatt alt, skulle vært litt lenger tid på de selvask automatene)

 

Dekka er litt for brede da (selvom det bare er 195), så når jeg har folk baki subber det oppi litt.. men skal fikse hjulbuene snart.

 

Thunder: Utrolig fet bil! ;) den ser ikke akkurat dårlig ut (ikke det at den gjorde det før heller da :) )

'99 Saab 9-3 2.0t

x'94 Volvo 460 (2.0l)

x'89 VW Corrado g60/Turbo

x'93 Volvo 460 (2.0l)

x'85 Volvo 240 (2.3l)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også 195 (195x50x15) og det subbet i skjermene bak (helt til jeg gikk amok med vinkelslipern :D )

 

Hadde tidligere noen Mille miglia felger med 225x35x17 som subbet på begge sider både bak og foran. De var 7.5 tommer brede med 37 impress. (ikke å anbefale selv om det satt dødelig bra på veien!)

 

Thunder: har du valset hjulbuene dine?

MB 300SD w126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jeg hadde 17-tommerne måtte jeg faktisk bytte en sylinderformet ventil som ligger inne i hjulbuen bak (under påfyllingen) fordi hjulet hadde gnagd hull på denne. Den heter vist rollover-ventil og skal stoppe bensintilførselen hvis man ruller rundt..

 

Er din fortsatt hel?

MB 300SD w126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by csolem

Bilen din har blitt skikkelig tøff ihvertfall! Må være den feteste 460 jeg har sett...

 

japp, helt enig thumpsup

pen og gjennomført :)

'99 Saab 9-3 2.0t

x'94 Volvo 460 (2.0l)

x'89 VW Corrado g60/Turbo

x'93 Volvo 460 (2.0l)

x'85 Volvo 240 (2.3l)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å fy søren som jeg har stresset med å få den sånn. men jeg er ikke helt ferdig enda. hekken må ferdigstilles og litt små ting rundt om bilen. så kommer det i en turbo motor snart og. då begynner det å ta form. den har jeg tenkt å trimme så mye som det er mulig å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på en tråd i sted der det var noen som skrev at 440 var den styggeste bilen som var blitt laget og greier. Jeg ble litt forbanna så jeg skrev noen innlegg der og la inn bilde og greier. Det oppfordrer jeg dere til å gjøre òg. Vi kan ikke la oss bli trakket ned i søla av sånne bedrevitere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får Volvo'n i mårra, men den er nok ikke "fin" nok til å være avbildet som noe sterkt motargument, dessuten er det en 460.. :)

 

Bare fortell hvem som sier det så skal vi nok få orden på det, på et eller annet vis.

 

(OBS! Har IKKE mafia-forbindelser som fikser slikt! Det var bare en dårlig spøk!)

ArcticRacing.net

 

Bruksbil: BMW 316i (E46)

Prosjektbil: BMW 320i (E36)

Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår