GeorgTR Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Hei! Etter registerreimhavari, står eg igjen med bøyde ventiler :) Lurer på to ting følgende ting: 1. Noen som har erfaringer med hvor man får bestilt ny ventiler, helst i "kit", så ikke er så altfor for lang leveringstid på? 2. Har funnet komplett topp til 1.8t AEB på finn, vil denne passe på min motor 1.8 APT? På forhånd TUSEN takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 https://brakeparts.jetshop.se/nb-NO/startside-i-44.aspx de leverer det aller meste du kan få kjøpt til biler og er veeeeldig rimelig. ikke lang leverings tid men spesielle deler må bestilles fra dannmark via dem. så tar vel en 2 dager kanskje, ring de og hør! Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeorgTR Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2012 Takk for det! Noen som har noen ide om den toppen vil passe på min? Hadde vert det letteste :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2012 AEB-toppen passer på men kammene på denne er ikke videre egnet som sugemotor ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeorgTR Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2012 AEB-toppen passer på men kammene på denne er ikke videre egnet som sugemotor ;) Takker for svar! Er det da muligheter for å bytte om kammene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg