Quattro73 Skrevet Januar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 Ja, du må velge Innovate LC-1 i calibrate AFR table menyen under tools, samt først kalibrere sensor i friluft, da mot LC (VIKTIG). Etterpå se lambdaverdi i Tunerstudio i sammeligne med det klokka viser, de skal da være nokså like. Om ikke kan du sette opp lambdaverdiene i Tunerstudio der du angir 0V = 7.35 AFR og 5V = 22.39 AFR :) Dette gjør du ved å velge custom linear wideband i stedet for Innovate LC-1 under calibrate AFR table :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 Aha ;-):-| Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 Som sagt er det meget viktig å kalibrere sonden i friluft, ikke når den er montert inni eksosen. Og kalibreringen må tas på nytt dersom LC spenningssettes uten at sonden er tilkoplet LC ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 Okai :-) så lambdaen må bære tilkoblet boksen også etter kalibrerong? Kommer jo til å snurre ledninger i hytt å pine :-P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 Du kan plugge sonden ifra LC så mye du vil, men ikke slå på tenningen når sonden er frakoplet. Da må du kalibrere å nytt (igjen) ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 Nå er den mappet greit, går som faen! Men originaldysene leverer ikke nok på veldig høyt turtall :-P dutycycle på 130% Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 Jeg må bare beklage at jeg ikke har oppdatert med film enda, er svææært optatt med å kjøre omega! :-D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Jeg må bare beklage at jeg ikke har oppdatert med film enda, er svææært optatt med å kjøre omega! :-D Siden dysene gir for lite bensin regner jeg med at du har lagt inn noen begrensinger i sprutet??? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Tutallsperre på 5000 :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Tutallsperre på 5000 :-) Bra. Snurr film takk! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Hehe :-D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 (endret) En liten snutt, var aldri over 4700rpm grunnet for små dyser. Bytte dyser imorgen så mere kommer ;) og bare sann by the way, sperra kommer til å legges på 7000rpm når det er gjort :) Endret Januar 6, 2013 av 16vturbo Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Satan kor den gikk! :P Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Hvilket trykk vil passe til naa da? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Jeg har justert wg til det aller slappeste og nå ladder den 0,7 før 5000... Mulig den kan bikke 0,8 asså... Går godt ja, den slipper lett taket i 2. Med 225/45-17 :-P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.