Deltaone Skrevet November 26, 2012 Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 Takk :-D Blåser motorer til det blir tomt :-P Ikke noe å takke for :-) Og tomt blir det i jule uka?? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 Ikke noe å takke for :-) Og tomt blir det i jule uka?? Nei asså, jeg tenker jeg må bytte snart igjen! ;P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Bygde meg 2,5 toms eksosanlegg med 2 stk 2,5 toms freeflow potter fra manifold på lørdag, skal si det ble fet lyd! Gleder meg til å få på turbo igjen da... :p Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2012 video for de minste Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2012 Blingbling Omega! rævseggen.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2012 kappe det som kappes kan forran? :p Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2012 Må til det :-P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olebjo Skrevet Desember 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 Non som veit om omega b bakstilling går på omega a? har grådi lyst på sperre! å siden omega b'n ska høgges uansett. Og hvordan gjor du det når du bygd om til servo? Siter Ford Pinto med 332cid stroker. Ford Mustang med 408cid stroker. Opel Omega A under ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 Om du lager til de to bakerste festene selv så, det trenger ikke å være så.vanskelig :-) Du tar snekka, slangene, oljebeholder og hjelpesnekke fra b'en. Alt sammen er enkelt å montere, du må.bare kappe rattstammen din noen cm. Helt kurrant jobb. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Desember 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 Du må bare kappe rattstammen din noen cm. Helt kurrant jobb. Sånn ca 10cm midt på og sveise sammen igjen ne annet rart man har liggende i garasjen da heller? :P Kappe det som kappes kan vettu ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Desember 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 Sånn ca 10cm midt på og sveise sammen igjen ne annet rart man har liggende i garasjen da heller? :PKappe det som kappes kan vettu ;) Hva? er ikke noe som må sveises. akslingen er firkanta nesten hele vegen så å kappe den har ikke noe å si. Du kan selvfølgelig bytte rattstamme, men det er bare waste of work ;-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Desember 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 Numa Numa - YouTube http://www.youtube.com/watch?v=60og9gwKh1o&feature=player_detailpage Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 gaashj, føler meg så voksen når jeg ser det dere poster... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olebjo Skrevet Desember 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2012 Om du lager til de to bakerste festene selv så, det trenger ikke å være så.vanskelig :-) Du tar snekka, slangene, oljebeholder og hjelpesnekke fra b'en. Alt sammen er enkelt å montere, du må.bare kappe rattstammen din noen cm. Helt kurrant jobb. Da har jeg en plan for resten av vintern! har fått snusen i en c20xe motor som står ca 400m i fra der jeg bor, men han er ikke så ivrig etter å selge. men er det helt bak mål og montere 16v topp på c20ne blokka? tenke mest på kordan det blir med register reim osv. Siter Ford Pinto med 332cid stroker. Ford Mustang med 408cid stroker. Opel Omega A under ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg