16vturbo Skrevet September 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 Skal det inn med t-skje idag? Tatt noen forumpils? Metallfeber sikkert :p Godt det skal bandasjerest! ;) Natta. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet September 1, 2012 Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 Fine sveiser... Enig der. Kevin har blitt flink med sveiseaparatet :) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Enig der. Kevin har blitt flink med sveiseaparatet :) Takk skal dere ha da :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Takk skal dere ha da :) Fortsett slik i 2-3 aar til saa ligger du hakket etter kaddis! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Sant, dette må man kunne kalle en fin sveisefuge, hvertfall den på venstresiden som man ser godt :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Sant, dette må man kunne kalle en fin sveisefuge, hvertfall den på venstresiden som man ser godt :) Takk skal dere ha ! ;) Men for å si det sann så er jeg aldri fornøyd med noen av mine sveiser, jeg finner alltid noe å pirke på... Om dere ser avslutningen på dumpventil-koblingen så gikk det bra ett par cm, men da endret jeg vinkelen på pistolen for lite når jeg holdt på å runde, slik at det ble en liten sårkant og litt ujamn fuge. Akkurat det jeg sluttet av ble der en liten grop, det er fordi det ble avsluttet for brått. Det jeg gjorde feil da er at jeg ikke stilte inn lenger tid på ''neddalingen'' etter jeg slipper knappen, menmen, det får være. En annen ting jeg sliter med er når jeg skal sveise langt, hånden min blir sittende fast og jeg må ta i for å flytte den, og da overkompanserer jeg og kommer i utakt.. På bildet nedom er ett bra eksempel, i den røde firkanten har ikke jeg noe på pirke på, det ble bra. Akkurat når den blå firkanter begynner så bli hånden min sittende fast og jeg kommer i utakt resten av veien. Jeg er venstrehendt så jeg sveiser fra venste til høyre. Dere må ikke se på varmefordelingen fordi en kompis skulle prøve det samme på andre siden.. Med ett mindre bra resultat ;) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Jaja, selv om det ikke ser ut som "myntrulling" så ser det veldig bra ut dette og tett er det nok også ;) Du får prøve å lære deg sveising med høyrehånda og se hvordan det blir ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Jaja, selv om det ikke ser ut som "myntrulling" så ser det veldig bra ut dette og tett er det nok også ;) Du får prøve å lære deg sveising med høyrehånda og se hvordan det blir ;) Styrken er den samme selvom det ikke ser like bra ut ;p Blir det som å r**** med venstra? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Styrken er den samme selvom det ikke ser like bra ut ;p Blir det som å r**** med venstra? Ikke gjoer det mens du sveiser.. Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Ikke gjoer det mens du sveiser.. Haha, skal prøve å la vær xD Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Takk skal dere ha ! ;) Men for å si det sann så er jeg aldri fornøyd med noen av mine sveiser, jeg finner alltid noe å pirke på... Om dere ser avslutningen på dumpventil-koblingen så gikk det bra ett par cm, men da endret jeg vinkelen på pistolen for lite når jeg holdt på å runde, slik at det ble en liten sårkant og litt ujamn fuge. Akkurat det jeg sluttet av ble der en liten grop, det er fordi det ble avsluttet for brått. Det jeg gjorde feil da er at jeg ikke stilte inn lenger tid på ''neddalingen'' etter jeg slipper knappen, menmen, det får være. En annen ting jeg sliter med er når jeg skal sveise langt, hånden min blir sittende fast og jeg må ta i for å flytte den, og da overkompanserer jeg og kommer i utakt.. På bildet nedom er ett bra eksempel, i den røde firkanten har ikke jeg noe på pirke på, det ble bra. Akkurat når den blå firkanter begynner så bli hånden min sittende fast og jeg kommer i utakt resten av veien. Jeg er venstrehendt så jeg sveiser fra venste til høyre. Dere må ikke se på varmefordelingen fordi en kompis skulle prøve det samme på andre siden.. Med ett mindre bra resultat ;) Dette er jo perfekt sveiser i mine øyne! ;) Jasså, du er venstrehendt du og! ;) Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Dette er jo perfekt sveiser i mine øyne! ;) Jasså, du er venstrehendt du og! ;) Har du sett sveisene på en trøsykkel? De er passer perfekte ;P Vi venstrehendte som blir best sier de ;P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Haha, skal prøve å la vær xD Du gjør det neppe mer enn én gang;) Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Du gjør det neppe mer enn én gang;) Får prøve å holde meg på null ganger :-P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Du gjør det neppe mer enn én gang;) Hehe, en pistol i hver haand. Greit saa lenge man ikke legger den medfoedte til metallet, etter foerst aa ha sveist med den andre pistolen. Brent barn lukter vondt! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg