16vturbo Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Av og på clutch blir bra når du stamper i kø.. Slutt å grin delta ;D Heller sinter enn slurete clutch! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Finnes clutchsett som takler mye moment, har lett pedal og er meget kjørbare - sinter sorterer ikke under dette ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Finnes clutchsett som takler mye moment, har lett pedal og er meget kjørbare - sinter sorterer ikke under dette ;) Jeg vil ha en skikkelig motor som fungerer før jeg kjøper ny, dyr clutch.. Man har ikke så mye penger som student... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Sant nok :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Bare ikke kom selv å grin, når du fant ut at du ikke orker denne clutchen lengere. Finns jo en million andre alternativer som er bedre (tror jeg). Det der er ikke til å kjøre med! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Bare ikke kom selv å grin, når du fant ut at du ikke orker denne clutchen lengere. Finns jo en million andre alternativer som er bedre (tror jeg). Det der er ikke til å kjøre med! Nei hvorfor skulle jeg det? :p At det ikke slurer og koster lite veier mere enn jævlig å kjøre med :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Februar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Skal du bytte trykkplata? Tenk på meg når du kjører i kø med den billige clutchen din da! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Skal du bytte trykkplata?Tenk på meg når du kjører i kø med den billige clutchen din da! Jeg har en god en :) Tenker på deg i veldig mange sammenhenger skal jeg si deg! :p Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Februar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Jeg har en god en :) Tenker på deg i veldig mange sammenhenger skal jeg si deg! :p Skeeeptisk! Er ikke helt sikker på om det er positiv eller negativt... Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Skeeeptisk! Er ikke helt sikker på om det er positiv eller negativt... Det får du heller aldri bli sikker på! :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Februar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Den er grei Henry! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2013 Får håpe de kan lære seg reglene nåda.. Spesielt dama :p Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2013 Var til byrkjelo i går å hentet noen deler, blandt annet nye forskjermer. Så da starter prosjekt runde buer snart!! :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2013 Ser ingen annen mulighet enn å bare begynne! :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Februar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 Har du montert sving på bakhjulene nå.. Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg