Gå til innhold

16vturbo: Omega A Turbo... ikke mobb

Ranger emnet


16vturbo

Anbefalte innlegg

Sa han som hjelp deg med MS'en at du kunne fikkle og leke deg med turbotrykket, slik som du finner det for morro??

 

Skal sta å hente meg en motor til nå etterpå! Bytte over neste helg tror jeg :)

 

Denne skal jeg C20let(calibraturbo) råder, stempel og toppakning i! Den motoren jeg har i når bruker alt for mye vann og tikker! :D Men fungerer gjør den ;D

 

Skal ikke se bort i fra at denne motoren dør neste helg, for da er det autoslalom! :D

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dæven karma is a bitch! Mobba en kar på Esso'en tidligere i dag for å ha prestert å gnikke døra si inni en murvegg i ett parkeringshus..

 

Joda, det skulle jeg ikke gjort! Var en liten tur på jobb (jobber innen bilutleie), som ikke ble en liten tur, fly var forsinket og alt tok bare å evig lang tid.. Når jeg sitter på kontoret å venter på at flyet skal lande så får jeg en telefon fra en kar som har rygga på døra mi og trykt den godt inn! Han var iallefall snill som sa fra :D Er ikke lenge siden noen rygget inn i mamma sin bil menst jeg var en snartur inne på en kiosk, han stakk bare av. Dama satt i bilen å så det hele ...

 

Men her er iallefall bilde!

 

20130127_220130.jpg

 

Fikk lånt en søt liten henger for å hente motor i kveld, gikk bra det :)

 

1359333174197_zps585e007a.jpg

Endret av 16vturbo

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det med døra.. Var en jævel som laget den fine bulken i bakdøra på XL7'en vår.. Han stakk jo bare av, så klart :)

Hva for en motor har du hentet deg nå?

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår