Gå til innhold

16vturbo: Omega A Turbo... ikke mobb

Ranger emnet


16vturbo

Anbefalte innlegg

Skjeldent jeg ser deg ute å kjører på kveldene? :p

Treffer på deg omtrent hver dag på vei til skolen ;) Omtrentlig strekken mellom der forbikjøringsfeltet starter og til rundkjøringen på lerstad treffer jeg deg ;)

 

Og hva f*** har du funnet på med eksosen for å få en slik knute?

Endret av Skorp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjeldent jeg ser deg ute å kjører på kveldene? :p

Treffer på deg omtrent hver dag på vei til skolen ;) Omtrentlig strekken mellom der forbikjøringsfeltet starter og til rundkjøringen på lerstad treffer jeg deg ;)

 

Og hva f*** har du funnet på med eksosen for å få en slik knute?

 

Må hilse da vettø! Smile pent! :D Men jeg er ikke ofte ute på kveldene faktisk! :o Er del del på jobb og ute med dama. Mest i helgene jeg er ute.

 

Er du på valderøya å råner da? :p

 

Men den eksosen er jeg direkte flau over, har ikke en eneste flens på eksosen så en gang jeg byttet motor så kappet jeg bare eksosen der og sveiste den igjen etterpå, men siden jeg var tom for gass på TIGen så ble det noen gamle, sure elektroder.. Fikk jo det sammen, bare at når jeg brann hull ett par plasser og sveiste de igjen så fylte jeg de med slagg, som resulterte i hull etter veldig kort tid. Har vel sveist der sikkert 15 ganger!

Men nå er det flexiskøyt så jeg enkelt kan huke av downpipen når jeg bytter motor, hehe :D

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke flere av de! Hehe :-)

 

Få tak i ei r25-28 fra omega b å bytt clutchus på den :-) litt sterkere enn originale :-)

 

Har jo omega b delebil ståanes, men så klart er det girkassa som er gåen..

MEN passer servoen i fra omeba b på omega a?

Ford Pinto med 332cid stroker.

Ford Mustang med 408cid stroker.

Opel Omega A under ombygging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :-)

 

Snekka og rør passer rett over :-) men du må få deg pumpe og brakett fra omega A :-)

 

den er grei! skal utnytte knall være i trøndelagen å demontere snekka på den jeg her da! :)

Ford Pinto med 332cid stroker.

Ford Mustang med 408cid stroker.

Opel Omega A under ombygging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår