Deltaone Skrevet Desember 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2012 Hva skjedde med bolljemusa? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2012 Må variere litt :-P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Desember 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2012 Motorbytte i ruskeværet i dag... Er turbo oppsettet satt over paa den nye motoren? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2012 Er turbo oppsettet satt over paa den nye motoren? Har da altid vist at jeg er helten din notttting :-D Skal få start på motoren og kjøre litt... Fungerer den skikkelig blir det turbo og autoslalom på søndag :-D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Desember 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 Sover du, eller skrur du bolljemusa? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 Var ute å kjørte omega i går jeg :-):-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Desember 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 Ny motor daa... Off Er det denne sin tur? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 Det var den jeg byttet ut nå :-D alt så ut til å fungere fint i går kveld, så da skal jeg montere tørboooo nuh :-D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toniip Skrevet Desember 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 (endret) 16vturbo...skal du ha delene eller? da får jeg slept opp bilen idag/imorgen og bynner og skru..må vite om du skulle ha eller ikke da jeg har fått tak i en nyoverhalt c20let med 270hk for 2000,-:D Endret Desember 29, 2012 av Toniip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Desember 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 16vturbo...skal du ha delene eller? da får jeg slept opp bilen idag/imorgen og bynner og skru..må vite om du skulle ha eller ikke da jeg har fått tak i en nyoverhalt c20let med 270hk for 2000,-:D Han trenger i det minste motoren din! Er jo ikke lenge foer denne er kjoert i filler oxo! Bare aa ta den ut og sette den klar paa en europall!! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toniip Skrevet Desember 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 Han trenger i det minste motoren din! Er jo ikke lenge foer denne er kjoert i filler oxo! Bare aa ta den ut og sette den klar paa en europall!! Den får han ikke :D men han skulle ha ledningsnett, skjerm, frontfanger, lys og grill fra delebilen min:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 Hvem er så dum å selger en c20let for 2000kr?! De er jo verdt mere havarert... Deler trenger jeg ja... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toniip Skrevet Desember 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 en kompis kjøper den for meg... han hadde selv motoren i en kadett da han solgte den til han som har den nå.. da han ikke fikk kadetten eu godkjent så skrotet han bilen og satt motoren i en benk, hvor den enda står :D derfor får han som kjøper den for meg spesialpris:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 en kompis kjøper den for meg... han hadde selv motoren i en kadett da han solgte den til han som har den nå.. da han ikke fikk kadetten eu godkjent så skrotet han bilen og satt motoren i en benk, hvor den enda står :D derfor får han som kjøper den for meg spesialpris:D Skrota en kadett!?!?! Han skulle hatt juling! men 2000 er for godt til å være sant.. Update!!!!! Dag 1 Heiv ut motoren, gadd ikke å gjøre mere den natta, vi begynte hall 12 på kvelden. Dag 2. Fikk besøk av 140 folk inni den trange garasjen så det ble ikke gjort mye før de gikk :p satt sammen den motoren jeg skulle bruke. Men det var jo gruuuuusomt kaldt! så jeg bare :oohh ! Vi har jo peis i garasjen. Har skrudd der i kulda i mange år uten å tenke på den! :P Fyrte opp og jammen ble det koslig å skru :D Senere ca. 3 timer etterpå (gikk med noe brus og snus) så startet den på første og den gikk helt fint :D Strammet clutchen og tok bilen ned fra bukkene, var klar til testtur - men i det jeg skulle rygge ut av garasjen så kom det en forferdelig skrapelyd når jeg trykte inn clutchen. Skjønte med en gang hva det var! Heldigvis for meg så har de vert så geniale at de faktisk har laget luke på høyresiden av girkassa så jeg fikk huket utløserarma på igjen :D Lettelse! Alt var klart til prøvetur, motormessig var det en vellykket tur.. Men det skjedde noe annet, det skal jeg komme tilbake til imorgen. DAG 3. Fyre i peisen :D og montere turbo! Ga meg etter dette, har en dame som skal ha oppmerksomhet.. -.- Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toniip Skrevet Desember 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 Ja, var noe pussig med 2000,-... vel, skal dra og se på motoren om et par dager.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg