Deltaone Skrevet Desember 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2012 gaashj, føler meg så voksen når jeg ser det dere poster... Smallt det i fra bolljemusa: Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2012 Da har jeg en plan for resten av vintern! har fått snusen i en c20xe motor som står ca 400m i fra der jeg bor, men han er ikke så ivrig etter å selge.men er det helt bak mål og montere 16v topp på c20ne blokka? tenke mest på kordan det blir med register reim osv. Spørs jo hvordan det blir med stempler osv siden den kun har hakk til to ventiler og ikke fire... Sett i hele motoren vel? Men bygg om til servo, uten servo er teit. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2012 Smallt det i fra bolljemusa: Video for de minste sa jeg :-) bra du likte den :-D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Desember 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2012 Video for de minste sa jeg :-) bra du likte den :-D Pøh, du har endret teksten, istad stod det video ifra de minste... Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2012 Den var god du! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olebjo Skrevet Desember 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2012 Spørs jo hvordan det blir med stempler osv siden den kun har hakk til to ventiler og ikke fire... Sett i hele motoren vel? Men bygg om til servo, uten servo er teit. Har ikke motoren, men vet av topper og stempel osv, men ikke blokk. Siter Ford Pinto med 332cid stroker. Ford Mustang med 408cid stroker. Opel Omega A under ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2012 Har ikke motoren, men vet av topper og stempel osv, men ikke blokk. Få tak i råder, stempel, dyser og toppakning fra let, en manifold av noe slag, turbo, div slanger og fittings, oljekjøler og gjerne datasprut! Da har du en 8v som du enkelt kan ta 200-250 utav :) Det vil også være lettere enn å bygge om en 8v blokk til 16v :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olebjo Skrevet Desember 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2012 Få tak i råder, stempel, dyser og toppakning fra let, en manifold av noe slag, turbo, div slanger og fittings, oljekjøler og gjerne datasprut! Da har du en 8v som du enkelt kan ta 200-250 utav :) Det vil også være lettere enn å bygge om en 8v blokk til 16v :) Hadd håpa på en del mer effekt enn 200-250 :) mer retning 300-350 i motoren :P men med datasprut og en skikkeli turbo må vel det vær mulig? sorry for så mange domme spørsmål.. men har ikke skrudd så my "nybil" :) Siter Ford Pinto med 332cid stroker. Ford Mustang med 408cid stroker. Opel Omega A under ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2012 Jojo, nå snakker vi budsjett da :-P har du råd til det får du fort soppas om du vil :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2012 Halåhalå i det ene krysset jeg ikke herjer så bestemmer omegaen seg for å kjøre inni noen betongblokker! Fikk retta en god del med en annen omega ;) men jeg må fortsatt ha ny skjerm, ny fanger, ny grill, nytt blinklys og nye lykter! Men drit i det, det gikk ikke utover styring og jeg merker det ikke på bilen. så jeg hadde en A2 fanger som jeg monterte, skal jeg gå for A2 eller A1 front når jeg kjøpe nye deler? A2 er helt klart mye finere, men A1 er jo så søtt og uskyldig! A1 A2 Med A2 må jeg ha begge skjermene fremme nye pga. lenger blinklys. Slik er den akkurat nå forresten! 3000k xenon. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2012 flere som var uheldige idag ser jeg :P gå for A1, sleeeper :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2012 flere som var uheldige idag ser jeg :P gå for A1, sleeeper :D Er det flere asså? Det var ikke i dag jeg kresja da, men fortsatt.. irriterende! jamen A1 er så kjedeliiiiig! ... å A2 så fin... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Desember 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2012 A1, sleeper :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Desember 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2012 A2 ;) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Desember 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2012 Du digger jo autounion, hvorfor ikke tilpasse en A4 front? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg