16vturbo Skrevet September 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 Jeg tror dette hadde blitt dritkult! (nei jeg er ikke god i photoshop) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 (endret) Protoparts.fi kan jeg anbefale på det varmeste. Det gjelder Quattro73 og Velox motor også! De er bare helt fantastiske! Endret September 27, 2012 av 16vturbo Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 nå redigerte jeg vekk hele posten xD BF på mobil er rart... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet September 27, 2012 Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 Når pungen blir tung nok ;p Pungrotte! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 Pungrotte! nottttttttttttttttttting Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet September 28, 2012 Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 Det gjelder Quattro73 og Velox motor også! De er bare helt fantastiske! Holder sterkt på den anbefalingen! Flinkere og mer samarbeidsvillige folk skal man lete lenge etter! BF hadde blitt helt rart uten Quatteo73 til stede. Velox Motor kan også anbefales på det sterkeste. Legger gjerne igjen pengene mine der i stedenfor hos noen andre aktører i Norge ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 NB!! ikke se om du hater skrytebilder!! Fant ut en rar ting i dag.. Sveiser bedre med høyre hånd enn venstre.. er venstrehendt. tig. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Oktober 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 (endret) Fant ut en rar ting i dag.. Sveiser bedre med høyre hånd enn venstre.. er venstrehendt. tig. Sikker på det ? :hammer Kul box forresten ;) Endret Oktober 2, 2012 av MercedesW124 Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Og upåklaglige sveiser - uansett sveiseretning ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 er litt fornøyd selv også ;-) hehe Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Oktober 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Jasså, du måtte til slutt prøve å sveise med "feil" hånd altså. Ser virkelig bra ut dette :) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 alt må jo prøves :-D lager terning i aluminium nå, kommer bilde etterpå. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Oktober 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Laga ny downpipe i dag.. ble EN DEL banning kan man si.. er ikke god plass til 3'' rør. Er i rustfritt. Og såååå gikk jeg tom for gass, så jeg sveise det me rustfrie elektroder.. like dumt det som noe annet :P Hatten av for deg trådstarter. Veldig, veldig pen sveisejobb du har utført der. Ser profesjonelt gjort dette. :) :) Et spørsmål. Har du vurdert V-Båndsadapter og V-Båndskoblinger og klemmer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Hatten av for deg trådstarter. Veldig, veldig pen sveisejobb du har utført der. Ser profesjonelt gjort dette. :) :) Et spørsmål. Har du vurdert V-Båndsadapter og V-Båndskoblinger og klemmer? Takk for det du ;D Har vurdert vbånd ja, men er mye annet jeg bør kjøpe før det blir :s Lager meg flenser selv, i samme stil som de originale, bare med 3'' rør :) Aluterningen.. Kunne blitt bedre hadde jeg vert bedre ;ppp Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg