Ken1337 Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Har et problem med min tdk, den mister kraft ved 3000rpm, men når jeg slo av tenninga dro den mer, var montert diesel pumpe på bryter før. Så funker ikke akkurat og ta av tenninga lenger nå :P Siter Vw Vento 1.9td 1994 Vw Golf 1.9d 1992 r.i.p Ford Sierra 2l doch 1991 r.i.p Mercedes 250d 1994 r.i.p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Hvilken årsmodell? Er jo ikke videre med elektronikk på den motoren da, er jo derfor lite som kan påvirke. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken1337 Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Er en 94 modell, han som hadde den før meg hadde byttet motor, den gamle var det manuell kaldstart på den nye var det elektrisk det han sa var forskjell vertfall, ikke at det har så mye og si sikkert, men er vell kanskje noe annet som er forskjellig og da. Virker som turboen kobler ut ellerno sånt. Siter Vw Vento 1.9td 1994 Vw Golf 1.9d 1992 r.i.p Ford Sierra 2l doch 1991 r.i.p Mercedes 250d 1994 r.i.p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Men det er fortsatt TDK-motor i den? 1Z muligens? Min første tanke var tett kat, om montert, men da skulle ikke noe endre seg år du slo av tenningen. Om elektronisk, som på TDI, så vil motoren gå i nødmodus om turbo lader for mye. Har den alltid vært slik eller begynte det nå? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken1337 Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Kjøpte den forigje uke så er ikke sikker, det er en tdk motor som står i enda, den kan være stillt på for får ikke ned tomgangen den går på 1100rpm Siter Vw Vento 1.9td 1994 Vw Golf 1.9d 1992 r.i.p Ford Sierra 2l doch 1991 r.i.p Mercedes 250d 1994 r.i.p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Tror bilen din trenger en solid gjennomgang av el-nettet. Ble det byttet ledningsnett når det ble byttet motor? Om ikke er det mulig å bytte dette, få med riktig ECU og således få bilen skikkelig :) Ta en prat med selger og få klarhet i hva som er gjort, hvilken motor som stod i og hvilken som står i nå. lir enklere å ta det derfra. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken1337 Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 gah, mye arbeid, får liksom dratt den over 3000rpm men da må jeg tyne den lenge, men siden den ikke var sånn når tenninga var av, er ikke en sikring ellerno en kan ta ut da? Siter Vw Vento 1.9td 1994 Vw Golf 1.9d 1992 r.i.p Ford Sierra 2l doch 1991 r.i.p Mercedes 250d 1994 r.i.p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken1337 Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 bump Siter Vw Vento 1.9td 1994 Vw Golf 1.9d 1992 r.i.p Ford Sierra 2l doch 1991 r.i.p Mercedes 250d 1994 r.i.p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Februar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Kan regreima ha hoppa over ei tann? Har tidligere lest om flere som har hatt lignende problem. Da har regreima stått feil. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken1337 Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 er vell ikke elektrisk det vell? den funka fint når ikke tenninga stod på Siter Vw Vento 1.9td 1994 Vw Golf 1.9d 1992 r.i.p Ford Sierra 2l doch 1991 r.i.p Mercedes 250d 1994 r.i.p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Februar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2012 er vell ikke elektrisk det vell? den funka fint når ikke tenninga stod på Nei, du har jo et poeng der! Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken1337 Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Hmm fortsatt ikke finne ut av detta, men kobla på en turbotrykks måler her om dagen og den viser 1.5bar når jeg ruser bilen i fri, har ikke fått satt den inni bilen enda så vet ikke om den ligger på så mye ved 3000rpm, lurte på om kanskje ikke diesel pumpa er stillt opp? Men skal det da ha noe og si med at jeg kunne ta av tenningen før da? Siter Vw Vento 1.9td 1994 Vw Golf 1.9d 1992 r.i.p Ford Sierra 2l doch 1991 r.i.p Mercedes 250d 1994 r.i.p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken1337 Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 bump Siter Vw Vento 1.9td 1994 Vw Golf 1.9d 1992 r.i.p Ford Sierra 2l doch 1991 r.i.p Mercedes 250d 1994 r.i.p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken1337 Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 dårlig med svar her nå :( Siter Vw Vento 1.9td 1994 Vw Golf 1.9d 1992 r.i.p Ford Sierra 2l doch 1991 r.i.p Mercedes 250d 1994 r.i.p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 kan høres ut som kast i coilen det der.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.