Gå til innhold

Ken1337

Bruker
  • Innholdsteller

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Ken1337

  • Bursdag 04/08/1991

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    W210
  • Biltype (eks Audi)
    Mercedes benz
  • Årsmodell (eks 1995)
    1996
  • Motor (eks 1.6)
    220d

Contact Methods

  • Bosted
    Kragerø

Ken1337's Achievements

  1. gammel tråd dette her, ble det noe av?
  2. Heisann har fått tak i en Passat her,må bytte dører på den men er jo ikke biler å finne av denne typen. Noen som vet om det passer overens med andre VW? Bilen er også til salgs
  3. Heisann, har en w210 220d som jeg har fjærnet Oljekjøleren på, noen som vet om det må være gjennomgang der som Oljekjøleren stod eller om den kan tettes? Har fått vannet tett med frostplugger
  4. Går på fire sylindre etter overhalling av topper virker til å være noe elektrisk, gnist på alle pluggene, kan det være noe jordingsfeil etc. til dyser? 5.3 vortec 2000mod
  5. http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results;AdItemId=1442807;xBrand_Multiple=1100503;xModel_Multiple=1212752
  6. dårlig med svar her nå :(
  7. Hmm fortsatt ikke finne ut av detta, men kobla på en turbotrykks måler her om dagen og den viser 1.5bar når jeg ruser bilen i fri, har ikke fått satt den inni bilen enda så vet ikke om den ligger på så mye ved 3000rpm, lurte på om kanskje ikke diesel pumpa er stillt opp? Men skal det da ha noe og si med at jeg kunne ta av tenningen før da?
  8. er vell ikke elektrisk det vell? den funka fint når ikke tenninga stod på
  9. gah, mye arbeid, får liksom dratt den over 3000rpm men da må jeg tyne den lenge, men siden den ikke var sånn når tenninga var av, er ikke en sikring ellerno en kan ta ut da?
  10. Kjøpte den forigje uke så er ikke sikker, det er en tdk motor som står i enda, den kan være stillt på for får ikke ned tomgangen den går på 1100rpm
  11. Er en 94 modell, han som hadde den før meg hadde byttet motor, den gamle var det manuell kaldstart på den nye var det elektrisk det han sa var forskjell vertfall, ikke at det har så mye og si sikkert, men er vell kanskje noe annet som er forskjellig og da. Virker som turboen kobler ut ellerno sånt.
  12. Har et problem med min tdk, den mister kraft ved 3000rpm, men når jeg slo av tenninga dro den mer, var montert diesel pumpe på bryter før. Så funker ikke akkurat og ta av tenninga lenger nå :P
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår