Gå til innhold

TDK mister motorkraft

Ranger emnet


Ken1337

Anbefalte innlegg

Er en 94 modell, han som hadde den før meg hadde byttet motor, den gamle var det manuell kaldstart på den nye var det elektrisk det han sa var forskjell vertfall, ikke at det har så mye og si sikkert, men er vell kanskje noe annet som er forskjellig og da.

Virker som turboen kobler ut ellerno sånt.

Vw Vento 1.9td 1994

Vw Golf 1.9d 1992 r.i.p

Ford Sierra 2l doch 1991 r.i.p

Mercedes 250d 1994 r.i.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er fortsatt TDK-motor i den? 1Z muligens? Min første tanke var tett kat, om montert, men da skulle ikke noe endre seg år du slo av tenningen. Om elektronisk, som på TDI, så vil motoren gå i nødmodus om turbo lader for mye. Har den alltid vært slik eller begynte det nå?

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bilen din trenger en solid gjennomgang av el-nettet. Ble det byttet ledningsnett når det ble byttet motor? Om ikke er det mulig å bytte dette, få med riktig ECU og således få bilen skikkelig :)

Ta en prat med selger og få klarhet i hva som er gjort, hvilken motor som stod i og hvilken som står i nå. lir enklere å ta det derfra.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm fortsatt ikke finne ut av detta, men kobla på en turbotrykks måler her om dagen og den viser 1.5bar når jeg ruser bilen i fri, har ikke fått satt den inni bilen enda så vet ikke om den ligger på så mye ved 3000rpm, lurte på om kanskje ikke diesel pumpa er stillt opp?

Men skal det da ha noe og si med at jeg kunne ta av tenningen før da?

Vw Vento 1.9td 1994

Vw Golf 1.9d 1992 r.i.p

Ford Sierra 2l doch 1991 r.i.p

Mercedes 250d 1994 r.i.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår