Tcfoldnes Skrevet Januar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 (endret) God kveld, Nå er det på tide å hoppe over på Audi forumet, ettersom jeg har muntlig kjøpt (ordner papirene over helgen) meg A4 2.0 TDI 120HK 2009 S-Line :) Har nå fått hentet bilen og tatt ett par enkle bilder, har ikke fått vasket den skikkelig enda, men full polering kommer etterhvert:) Har ikke store planer til oppgraderinger enda, er masse jeg har lyst til, men vi får se hvor pengene strekker til ^^ Kommer med updates og bilder her inne vertfall:) - Tc Endret April 8, 2012 av Tcfoldnes Lagt til flere bilder. Siter Audi A4 2009 2.0 TDI S-Line VW Bora 00'(Solgt) | VW Passat 96' Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 Gratulerer :) S-Line sports package plus er vel med sportsfjærer og 30mm senk, uten å banne på det. Hva felgene angår så kan man jo velge design ved kjøp, derfor ikke lett å si hvilken design det er på dine. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tcfoldnes Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2012 Bilen er nå hentet og har rettet litt på første post og lagt inn bilder:) Er så mye snø her nå, så er vanskelig å få tatt bilder når den er ren, men kommer etterhvert.. Det var S-Line sportsfjærer og senk ja:) Felgene var relativt kjedelige, så får se om jeg bytter de ut til sommeren.. Siter Audi A4 2009 2.0 TDI S-Line VW Bora 00'(Solgt) | VW Passat 96' Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2012 Flott bil og flott avatar :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tcfoldnes Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 (endret) Har nå fått byttet til Xenon i grøftelysene:) Kjøpte hos QWT i Bergen, og monteringen var faktisk ganske enkel.. 6000K. Utrolig stor forskjell:) Også fjernet reklame fra møller i bakruten og emblemene bakpå. Venter på diverse led pærer innvendig og til skiltlys. Ser for meg soting av ruter og lakkering av grillen (ikke sølvkanten og audi ringene) i bilens farge med tiden:) Endret Februar 18, 2012 av Tcfoldnes Siter Audi A4 2009 2.0 TDI S-Line VW Bora 00'(Solgt) | VW Passat 96' Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ølbriller Skrevet Februar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2012 måtte du klippe av kontakten på bilen når du monterte xenon eller passa dem rett i ballasten? fin bil! skal følge med videre:) Siter Mine biler:2009 Audi A42006 Audi A4 avant 1988 Honda prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tcfoldnes Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2012 måtte du klippe av kontakten på bilen når du monterte xenon eller passa dem rett i ballasten? fin bil! skal følge med videre:) Ingen klipping :) Alle kablene passet riktig. Kobling: Blå/brun fra bil til ballast. Rød/hvit eller noe sånt til pæren mener jeg.. Har aldri vært borti det før, men var veldig enkelt og grei bruksanvisning :) Siter Audi A4 2009 2.0 TDI S-Line VW Bora 00'(Solgt) | VW Passat 96' Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tcfoldnes Skrevet April 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Fått sotet bakrutene og sommerdekk er kommet på:) Kommer snart bilder med sommerdekk.. Siter Audi A4 2009 2.0 TDI S-Line VW Bora 00'(Solgt) | VW Passat 96' Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Er det lov å kjøre med dioder + tåkelys om dagen, eller er det like ulovlig som nærlys + tåkelys? Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tcfoldnes Skrevet April 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2012 Har ikke hørt om at det ikke er lov:) Mobilbilde av bilen med sommerdekk: Har også vært å kjøpt inn nye brukte vintefelger. Står sommerdekk på de for øyeblikket, men må legge om:) Siter Audi A4 2009 2.0 TDI S-Line VW Bora 00'(Solgt) | VW Passat 96' Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tcfoldnes Skrevet April 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2012 Kommer sikkert flere bilder utover våren når været holder seg mer stabilt:) Siter Audi A4 2009 2.0 TDI S-Line VW Bora 00'(Solgt) | VW Passat 96' Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ølbriller Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Er det lov å kjøre med dioder + tåkelys om dagen, eller er det like ulovlig som nærlys + tåkelys? ja er det;) er lov å kjøre med park/led og tåkelys på om dagen, men ikke om natta:P blei stoppa her forje dagen var det svaret jeg fikk. Siter Mine biler:2009 Audi A42006 Audi A4 avant 1988 Honda prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tcfoldnes Skrevet April 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2012 Passerte en politibil i går morges (var lyst ute) og den blinket på meg.. Antageligvis pga jeg kjørte med grøftelys, men ikke godt å si.. Hvis de hadde stoppet meg da hadde det vært frem med google og funnet frem utklipp fra loven :m'm: Har vertfall fått tak i S4 grill som monteres innen noen uker:) Siter Audi A4 2009 2.0 TDI S-Line VW Bora 00'(Solgt) | VW Passat 96' Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobfrode Skrevet April 27, 2012 Rapporter Share Skrevet April 27, 2012 (endret) Kommer sikkert flere bilder utover våren når været holder seg mer stabilt:) ehm..bor du ikke i Bergen? Der er det vel stabilt regn hele sommeren...hehe Fin bil forresten :) Det er like håpløst her i sør. I dag var det opphold og mens poden var i bursdag fikk jeg vasket bilen grunndig med støvsug. Bruker matt interiør spray og da blir den som ny :) Tok til og med sjangs på motorvask. Endret April 27, 2012 av bobfrode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linke1 Skrevet April 29, 2012 Rapporter Share Skrevet April 29, 2012 Passerte en politibil i går morges (var lyst ute) og den blinket på meg.. Antageligvis pga jeg kjørte med grøftelys, men ikke godt å si.. Hvis de hadde stoppet meg da hadde det vært frem med google og funnet frem utklipp fra loven :m'm: Har vertfall fått tak i S4 grill som monteres innen noen uker:) Kanskje mest pga xenon, selv om jeg ser at politiet ikke bryr seg om xenon i spredere på dagen. OT: FLott bil. Har selv en b6, men jeg tror det blir en slik en når man finner ut å kjøpe ny bil! Siter Audi A4 1.8TQ S-Line 2003 Audi A4 1.6 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg