polo-1992-xtreme Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Heisann... Noen som har noen bra forslag til luftfilterkit til min polo(motorkode: aav) Jeg har tenkt litt på greenfilter, men vet ikke om dette er noe bra...er det det? Andre forslag til kit's som passer direkte til min bil??? Takker for forslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Jabba sport har luftfilter kit med kasse........De har en internet side men den veit jeg ikke hva er, men søk på yahoo.uk Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Passer ikke pa AAV Mitt tips: Glem luftfilter og bruk pengene på noe bedre Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by Polo Classic Passer ikke pa AAV Mitt tips: Glem luftfilter og bruk pengene på noe bedre Trimming??????? Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by G40Turbo Trimming??????? Ny motor :D ;) ;) :D Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by Peltz Ny motor :D ;) ;) :D Salzmann kit for omb til 1,8L 16V... :) :) Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by G40Turbo Salzmann kit for omb til 1,8L 16V... :) :) Har du noen link til han her Salzmann karen..?? Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 http://www.vwtuningsalzmann.de Originally posted by Peltz Har du noen link til han her Salzmann karen..?? Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by G40Turbo Salzmann kit for omb til 1,8L 16V... :) :) Kun egnet for rattlås racing og autobahn Bedre med G40 eller 1,4L 16v Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Greit nok det, men det er noen igen andre har i norge....... Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 nå snakket jeg ikke om bytte av motor da, men skifting av luftfilter..! Skal bare "småtrimme" litt, og jeg har ikke planer om å bytte motor med det første..! husk forresten å les om meg og mitt polo prosjekt i mandagens nummer av bladet Autofil(står om prosjektet i spalten"fra stripa") Ingen luftfilterforslag?! Takker for alle tidligere svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 K&N innsatsfilter, konfiltere vil bare stå og suge varmluft og gi dårligere effekt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Får man tak i K&N-filterkit til min bil? Hvor, og isåfall hva er prisen? takk igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 F.eks Påversåån. Prisen får du av Påversåån http://www.påversåån.no http://www.powerzone.no ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Takker for tipset..men hvor skal jeg lete...er det ferdige kit fra K&N?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg