Gå til innhold

Eilif_finsaas: Golf 2 - project infinity

Ranger emnet


Eilif_finsaas

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gambler nok som det er jeg, haha.. Men gambler ikke med drittdeler i en kvalitetsmotor ;)

 

Værsågod å gjøre det du ja, innmaten på Opel motorer er jo hovedsakelig satt sammen at plastdeler fra Kina som knekker bare du ser på de :D Men da er det bra de er INNI motoren, for da kan man jo ikke se på de :) så da knekker de ikke like fort, det har vel du god erfaring med ;)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler mye på ebay og har absolutt ikke noe å klage på. Bare husk å vær sikker på at varene er fra ett kjent merke som nevnt ovenfor av Quattro73 bl.a Febi Bilstein er også utrolig kjent, så det kan du også stole på. Mye originaldeler er levert fra Febi.

 

Velkommen tilbake Quattro73. Hatt en fin tid på jobb?

 

God helg til dere alle sammen. Nyt sommerværet, ta en kald pils om mulig og skru med måte! ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake Quattro73. Hatt en fin tid på jobb?

 

God helg til dere alle sammen. Nyt sommerværet, ta en kald pils om mulig og skru med måte! ;)

 

Er halvannen uke siden jeg kom hjem fra jobb, tok langhelg sist helg, var på skiflyvnings-VM i Vikersund :)

God helg til alle på Bilforumet :)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte ikke bare paa bildeler. Selvsagt kommer det fine og bra deler ifra annerkjente produsenter. Ta en titt paa ratingen til selger foer du bestiller. Ligger den ned mot 90% og lavere saa har han mange missfoernoeyde kunder, og tallet i parantes viser ant salg.

 

Bestill merkeklaer ifra ebay.com med adresse i statene, og varen kommer ifra Kina, ja da faar du drit. Skal jeg ha drit og kopi produkter saa liker jeg aa vite om det, og at prisen da er lav. Her er en skikkelig mokka link: http://www.ioffer.com Men husk at det ikke er tillat aa importere kopivarer til Norge..!

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte ikke bare paa bildeler. Selvsagt kommer det fine og bra deler ifra annerkjente produsenter. Ta en titt paa ratingen til selger foer du bestiller. Ligger den ned mot 90% og lavere saa har han mange missfoernoeyde kunder, og tallet i parantes viser ant salg.

 

Bestill merkeklaer ifra ebay.com med adresse i statene, og varen kommer ifra Kina, ja da faar du drit. Skal jeg ha drit og kopi produkter saa liker jeg aa vite om det, og at prisen da er lav. Her er en skikkelig mokka link: http://www.ioffer.com Men husk at det ikke er tillat aa importere kopivarer til Norge..!

 

Ja ser ofte på dette, de fleste har rundt 99% ;)

 

Ta deg heller en roedbrus :-)

 

Må vel det ja, er bare 15..

Men blir 16 om 4 dager, DA blir det (øvelses) kjøring! :D

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blir 16 om 4 dager, DA blir det (øvelses) kjøring! :D

 

Regner med du gleder deg som en unge. Det gjorde nok stort sett di fleste her inne ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår