Eilif_finsaas Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Du mener altså at det egentlig er 35-65? Men samma det, med tanke på hvor jeg bor så kommer jeg ikke til å få bruk for 100mm senk uansett ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 ja, ser ut som samme settet som Parts&Retards har.. forskjellen er at du får tryggere kjøp hvis du kjøper i norge, og siden prisforskjellen ikke var så stor så ville jeg heller det.. Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mars 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2012 Du kan fint justere 100mm på TuningArt settet du kjøper i Norge. Det dem har skrevet i Norge er hvor mye du kan senke innenfor tüv sin godkjenning og det er 65mm. Det vil med andre ord si at settet er godkjent for senking ned til 65mm, men du har fortsatt mer å gå på ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2012 Aha! :) Da så :D Tror ikke det blir kjøpt fra ebay likevel.. Orker ikke alt prakket med fortolling :( Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mars 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2012 Alt prakket med fortolling? Du skal ikke gjøre noe du. Kjøpe varen og hente den på posthuset når den kommer. Alt det andre ordner seg selv, så dette er ikke noe problem ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 hehe :) Noen som vil komme med noen innspill før jeg bestiller senkesettet? ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 Ja jeg: Få ut fingern å bestill. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Mars 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 +1 til 16vturbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 + 2.. hehe :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mars 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 +3! Skjønner ikke hva du surrer med jeg. :wonder: Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 (endret) Holder på å bestille nå, men fattern ble litt usikker på om dette er et seriøst selskap. Har noen av dere erfaring med "Parts & Retards"? Er det noen som har bestilt derfra før? Isåfall, hva bestilte du, og fikk du varene? :) De var i det minste registrert i brønnøysundregisterne ;) Endret Mars 10, 2012 av Eilif9 Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 Parts & Retards er til å stole på! Han som driver det er aktiv bruker her på forumet :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 Tusen takk for svar! :) Senkesettet er nå bestilt :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 Jeg har bestilt mitt der :) Fikk ikkeno bekreftelses order på mail, men varen kom etter 5-6 dager :) Bestilte også gul lyktefilm + et klistremerke for ikke så lenge sia, kom ganske fort det også:) Så, er seriøst firma ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2012 Da så! :) Åh, faen hvor jeg gleder meg til å se bilen med coilovers og få bilen på EU slik at jeg kan kjøre med den.. :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg