Eilif_finsaas Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2012 Så klart! Gleder meg noe syykt :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet Mars 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2012 Så klart! Gleder meg noe syykt :D Hmm. Gleder meg jeg og :D men er 1 år til for meg da :/ Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mars 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2012 Regner med du gleder deg som en unge. Det gjorde nok stort sett di fleste her inne ;) Hehe, begynte aa oevelseskjoere naar jeg var 8 aar... Men det ble pokker meg 10 lange aar aa vente paa lappen! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mars 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2012 Hehe, begynte aa oevelseskjoere naar jeg var 8 aar... Men det ble pokker meg 10 lange aar aa vente paa lappen! Begynte selv å kjøre bil med bestefar når jeg var liten. Satt på fanget hans og fikk styre di første åra til jeg nådde ned på pedalene. Da var det tut og kjør på meg ;) Rygget også tankbil med full last av bensin når jeg var 5år gammel. Hadde rattet helt alene. Sant skal sies, så det er jo ikke noe hemmelighet at min bestefar passet på og hjelp til om det skulle bli noe problem ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet Mars 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2012 Jeg også har hatt en morsom episode når jeg var 9 år :D Min mor kan IKKE rygge med henger, jeg blir så iritert når hun skal rygge, fram og tilbake og fram............... Så ene gangen sa jeg bare att jeg kunne gjøre det, da hadde jeg aldri rygget med bil og henger før, også klarte jeg å rygge den akkurat der hengeren skulle stå på første forsøk :D Det var et stykke og trangt var det også, Da var mamma sur etterpå XD Mest på seg selv tenker jeg :P Så nå er det jeg som rygger hengere for mamma XD Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2012 haha :D Ja husker at høydepunktet da jeg var 5-6 år gammel var når pappa kom hjem, for da fikk jeg styre 240'n den siste biten inn på gårdsplassen :) Også når jeg holdt på med den KIA'en, så var jeg 14, pappa stoppet midt på offentrig vei og ba meg kjøre haha :) Men det gikk greit ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Hvorfor synes du det var dumt å begynne så tidlig?? :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celliz Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 mye OT her:o hva skjer med bilen fortia? :) Siter - Golf 4 Prosjekt http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/287996-celliz-langtidsprosjekt-golf-4-fsi-2000-mod.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 (endret) Ja, jo, haha :) Venter for tiden på en slik kjølevannsflens/termostathus, eller hva det no ENN heter; Slik står bilen i dag :) Men har bursdag nå på tirsdag, da blir jeg 16, så da blir nok tempoet satt opp litt, kribler etter å kjøre golfen på veien, men først må demperne og blinkersene skiftes så sendes den på EU :D Det blir bestilt senkesett i løpet av neste uke, bilen har jo flere meter med klaring slik den står nå, på de ødelagte demperne ;) Skal prøve å få tatt noen bilder i morgen, bare litt stemningsbilder :) Endret Mars 4, 2012 av Eilif9 Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 fin bil :) stå på følger med jeg Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 fin bil :) stå på følger med jeg Takktakk :) Vil ikke akkurat si at bilen er så fin atm, men den BLIR fin ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Hva slags senkesett har du sett på? Veit TuningArt har senkesett til rundt 1500,- men ville heller satset på coilover. TuningArt og TA-Technix koster mellom 3-4000,- hos TrollTuning og Parts&Retards ;) Penere blir det også, da du kan senke den mye mer enn ett vanlig senkesett gjør ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Tenkte på det her :) http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/vw/golf-2-jetta-2/tuningart Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Go for it! :D Blir bra med det senkesettet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 Ikke engang finn på å spør oss hva vi tror, bare trykk på "kjøp"! Dette settet kan du greit nok ikke bruke på bane, da det blir for mykt for det. Men til gatebruk er det perfekt ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg