Gå til innhold

Ny sub, trenger tips! På leiting etter lydkvalitet!

Ranger emnet


gimmi

Anbefalte innlegg

Heisann!:)

 

Har en Kicker 12'' L7 nå, men begyner og bli lei denne nååå... gøy me dunking, men helande!:P

Er nå inntrisert i og få tak i noe med lydkvalitet! 1 eller 2 12'' suber.

Forsterkern eg har er DynaBel BF4501

 

Pris er ikkje så stor betdydning :) Men kan gå oppimot 3000 kr per element..

 

Men Hovedkritere: LYDKVALITET, og helst litt trøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har de seas'ene gått opp så mye i pris :S ikke hørt dem noe spess selv men etter hva andre sier spiller de pent men langt fra noen db bass, så ikek så vanvittig mye trykk.

 

hva med focal? http://www.iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=10928

[x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD

[x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000

[x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban

[ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style

[x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er focal eg har sett mest på! Men er så vanskli og vite vilken man skal velge.... og db drag ekje noe eg ska ha noe taa... Blir SQ annleg nå! ingeting er som en fin kjøredag, med bra musikk, som spilles BRA og i bilen! Bare dunking er eg gått drit lei :P

 

Så, SQ! hovedpunkte, focal er eg enormt sugen på! :) men anakje vilken tå dem eg skal velge, og om eg skal gå for 1 eller 2 element... Akuratt nå har eg en audi 80 stv, men neste bilen blir enten golf, audi a4(stvelle sedan) Passat (stv eller sedan) eller noe i den duren (vw-audi). Front sett har eg lyst og vente litt med te eg får ny bil :)

 

Men håper på bra tips!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår