Gå til innhold

Soting - hva skal jeg velge ?

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

Jeg har personelig prøvd biltema filmen og den på torshov begge suger drit, og er helt umulig og få bra, hvis du ikke er jævlig flink. Skal du sote de selv, så anbefaler jeg svart sprayboks. men hvis du vil ha det til å "se ut" så bør du få noen fagfolk til å sette på en ordentelig film. Den jeg har nå kan du skrape med neglene på uten at den revner eller blir ripete. hvis du kjenner på biltema driten så er det som å ta på papir. En onkli film vil kjennes ut som om du tar på gummi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe det siste jeg kommer til å gjøre fremover nå, er å bruke mer penger på den jævla torshov sol filmen. Er ufattelig at jeg har brukt så mye penger på noe sånt dritt som aldri blir bra.

Men det kan jo friste å kontakte solfilm gruppen på Alnabru, hvis det er sant at det blir såpass bra.

Hva er prisen på denne solfilmen ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PLEASE!! Styr unna billigfilm på Biltema etc. Det er en grunn til at filmen er billig!!!!! Da kan du like gjerne gi F i å legge film. Noe av det styggeste som finnes er film full av luftbobler/striper etc.... Da er det like greit å ikke ha noen!!

 

Kontakt solfilmsgruppen du og kjøp Sunguard!!!

Det er en knallgo´film og legge!!! Bruker kun den filmen på bilene jeg legger på. Den er også genial å krympe (noe som man stortsett MÅ gjøre på bakruter etc.)

 

De leverer også den blå Mercedes filmen som er nevnt tidligere i denne tråden, samt den grønne som leveres på VAG biler.

 

Her finner du tlf og adresse:

http://www.gulesider.no/gsi/tolink.do?bkode=2020&bcId=2020&fkode=Z0GZHF6B&lineId=Z0GZHF6B&firma=Solfilmsgruppen+Norge+AS&custId=282303&url=%2FcompanyDetails.do&itemId=LISTP

 

LYKKE TIL!!!!!! :D

 

Sjekk også denne lenken for MASSE tips og triks når det gjelder legging av solfilm!

http://www.tintdude.com/

 

 

-DrLaban

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så på tintdude:

 

You could be making $300 a day or more tinting windows. Look at these numbers...

 

The average price to tint a car is: $150.00

Your material costs are up to: $ 25.00

Your profit on each car is: $125.00

 

 

 

Now, let’s take this a little further...

Here’s a hypothetical scenario. And I strongly suggest that you go through this process with any business venture you may be considering. I based annual earnings on a 50 week work year because you deserve to take at least two weeks off each year.

 

Based on making $125 for every car look at your potential with this business:

 

Cars per Day Earnings Per Week Earnings per Year

-----1-----------$625.00----------$31,250.00----

-----2-----------$1,250.00--------$62,500.00----

-----3-----------$1,875.00--------$93,750.00----

 

 

Tenker man på den måten, er det mye penger å tjene.

 

Om man ikke tjener så mye per bil og kostnadene er så små, så er det alikevel mye å tjene..

---------------------------------------

1994 Mazda Mx-3 1,8 V6

x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P)

x Aprilia RS 50

---------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe den lyseste solfilmen de selger på Riis Bilglass, kompiss som har den på en granada, ble så bra at det så ut som det var fabrikksotet, og du ser bortimot like bra utav den som du gjør uten soting selv om den er passe mørk utenifra.

Koster ca 115kr meteren, men resultatet blir så bra at det er verd det:)

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår