Øyvind Ryeng Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Man får vel en herjet, ødelagt URQuattro for runt 20.000 i Tyskland, men en i bra stand i Norge kommer på rett over 100.000 (!) kroner. Biler hører ikke hjemme på gress, derfor skal de helst ikke fotograferes der. Men nå er det jo sånn at de fleste biltreff foregår på gress, så... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Hvordan går det med Audi Coupe'n forresten? Leste annonsen din i autodb, ledde meg skakk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Var en kar som muligens var interressert, får se hva som skjer. Og en kar fra Bergen ville kjøpe bare motoren (til delebilen) - sa jeg skulle tenke på det. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Ooooki... kjedelig med den bilen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Kjedelig? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Ja "kjedelig", som i at du gav så så mye for den, og etterhvert fant ut at det var en eneste skraphaug :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Ah. Ja, det var kjedelig. De gode nyhetene er at Audien skal selges, og Hondaen har jeg allerede kjøpt tilbake (se signatur). Det flyter ris i blodet mitt, "You can't deny your DESTINY!" Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Det kaller jeg BILLIG! Schmidt "Modern Line" 7*15 koster BARE nesten 7000! Røverkjøp deluxe! for kun 4 felger ja.... rart at de selger 7x15 da schmidt ikke har disse på sidene sine... kun 8x15... såvidt jeg husker er vel prisen på de rundt 200 euro i tyskland Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg