Solidus Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Hei. Jeg har en 1.9TDI 2002 mod som jeg har problemer med. Begynte med at jeg var på vei hjem, så plutselig mister jeg all motorkraft. Batterilyset kom også på. Fikk så vidt start igjen, og fikk kjørt 1km får den stoppet igjen. Denne gangen fikk jeg grei start. Kjørte hjem kompisen stoppet bilen utenfor fordi jeg tenkte det kunne være batteriet som tullet, også denne gangen grei start. Nå når jeg kjører akselererer bilen Svææææært sakte, selv med flat pedal. Hva kan være gale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toskie Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Skal ikke late som at jeg kan noe om bil, men har du automatgir? Jeg hadde et lignende problem(bare at det ikke kom tilbake og så ble borte igjen, det bare var borte) en gang, og da var det kassa som hadde krepert. (Ikke at dette er relevant med batteri-lampa) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solidus Skrevet November 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Nei, manuell :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet November 14, 2011 Rapporter Share Skrevet November 14, 2011 Hei Ta en diagnose, enten selv eller på verksted. Kan være mange forskjellige grunner til at den oppfører seg sånn. Kan være alt fra nødmodus til defekt dynamo, en diagnose gir en god pekepinn på hvor du kan begynne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panda85 Skrevet Januar 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2012 Jeg hadde min Passat 1,9 TDI 1998 modell (90hk) inne hos Møller til feilsøking pga akkuratt det samme som dette. Mistet totalt motorkraft. funker forøvrig greit på flaten, men i oppoverbakker mister den all motorkraft. Møller sa til meg at dette da var Luftmengdemåleren. Denne ble skiftet både 1 og 2 ganger, men feilen er der fortsatt. Så nå er jeg meget fortvilet. Noen andre som har tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalsen Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Bensinpumpa som ikke pumper frem nok bensin..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Er dieselmotorer det er snakk om ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalsen Skrevet Februar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Er dieselmotorer det er snakk om ;) Hehe :p Dieselpumpemekanismen som ikke er så glad i diesel lenger da, eller mulig jeg isfisker på jordet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg