Quattro73 Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Hmm jaja danke uansett! Jeg fant den, mente jeg hadde et sted. Har lastet den opp på 'siden min'. Direktelink til filen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Stilig! Da blir det muligens enklere å montere apexien! Flottis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lonesome drifter Skrevet Desember 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2011 Kunne du vært snill og sendt meg dette diagrammet på mail til meg og?? Har en audi S4 som jeg sliter litt med el. nettet på :( Brandsvoll@hotmail.com Kan ikke verifisere at dette stemmer. Kan sende på mail om ønskelig. Siter 87' Bmw E30 M3 92' Audi S4 2,2 tq 06' Vw Passat 2.0 TDI 4Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 Kunne du vært snill og sendt meg dette diagrammet på mail til meg og??Har en audi S4 som jeg sliter litt med el. nettet på :( Brandsvoll@hotmail.com Skjema sendt, men som nevnt lenger opp er dette for 2.3E AAR-motor, ikke for 2.2 AAN-motor. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg