Gå til innhold

Vem sprøyta vindusvisker på han!??!

Ranger emnet


16vturbo

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan sprøyter man en vindusvisker? Pleier ikke de å være skrudd fast?

 

Selvfølgelig skjønner jeg at det er vindusspylervæske det er snakk om, men er det virkelig folk som kaller dette for vindusvisker?

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Er hjertens enig i det han mener. Folk som skal presse seg frem, spruter spylerveske og oppfører seg dritt mot syklister har å få en knyttneve i taket i det de passerer forbi!

 

Du må gjerne lage en lignede film å legge den ut på youtube, åsså kan jeg legge den ut her så vi har noe å flire av :)

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremtoningen er dum, og det at han sier "du må melde deg" blir litt for lite virkningsfult om du skal spille på retorikk. Men om dere mener jeg skal stikke på ett sykkelforum fordi jeg ikke er en idiot som sjåfør, bør dere parkere bilene deres og kanskje tenke over de etiske grunnlagene dere har som sjåfører.

 

Refererer til lover og regler her til lands angående kjøring: Du skal opptre hensynsfult, aktpågivende og varsomt, og da bryter du tydligvis alle disse og fortjener etter mitt syn, ikke å føre bil etter vei.

 

Der det er gang og sykkelsti eller sykkelfelt er jeg hjertens enig i at syklister skal være, men når dette mangler kan man godt ha respekt for de som er på sykkel.

Volkswagen Passat 1.9TDI

- Volvo 850 2.5L * Solgt

- Mercedes Benz 200E w124 * Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår