Gå til innhold

1 DIN spiller?

Ranger emnet


Dahlski

Anbefalte innlegg

Hei!

 

har planer om å skaffe meg en 1-DIN spiller til min golf 3 :oohh

Har tenkt å bruke maks i overkant av 5000 kroner og er litt usikker på va jeg skal velge..

 

Har sett på disse to, og den store hovedforskjellen er gps såvidt jeg kan se:

 

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=7818&katid=172&mid=m436&id=&vn=736

 

http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/193_199/products_id/5995

 

Va tror dere er evt best? andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillerene har ikkje forsterkere på 4x50w. Dette er fantasiwatt. Typisk er ca 4x20w.

Er mange som er opphengt i watt og skal ha mest muligt. Sia ein del produsenter oppgir fantasiwatt so må andre oppgi det og. Ellers vil uvitende kjøpere foretrekke spillerene som har mest watt.

 

Og sjekker du billige (dritt)forsterkere, so er det same tullet der og

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillerene har ikkje forsterkere på 4x50w. Dette er fantasiwatt. Typisk er ca 4x20w.

Er mange som er opphengt i watt og skal ha mest muligt. Sia ein del produsenter oppgir fantasiwatt so må andre oppgi det og. Ellers vil uvitende kjøpere foretrekke spillerene som har mest watt.

 

Og sjekker du billige (dritt)forsterkere, so er det same tullet der og

 

Fantasiwatt er det ikke. Det produsentene gjør er å måle effekt med kun én av kanalene belastet. :)

 

Men ikke kjøp den kinaspilleren! Min far kjøpte noe lignende en gang, riktignok 2-DIN, og lyden i den var helt forferdelig. Gikk heller ikke an å stille på ting som bass, diskant etc...

 

Jeg hadde gått for enten den Pioneer-spilleren eller den Kenwooden, med mindre du vil ha GPS ;)

"Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected."

Ford Fiesta 2013 1.0 EcoBoost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår