Gå til innhold

Dobbel eller 1,5 DIN Mondeo 2004 modell?


Chrizter

Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg har byttet min spiller. Kjøpte en på Ebay, kina spiller. veldig fornøyd med den. En double din

 

Kosta rundt 2000,- Og den har gps i tillegg.

 

Her er en variant. Ligner litt på min, 255 dollar er jo ikke så galt. Anbefales om du ikke absolutt må ha "merke":

 

http://www.ebay.com/itm/7-Double-2-Din-Dash-Digital-Car-DVD-Player-TV-GPS-/170657869371?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27bc006e3b

 

Kjøpte også dette settet:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-Mondeo-CD-Double-Din-Fascia-Fitting-Kit-CT23FD05-/250555898786?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a564b9ba2

 

Da ser det litt bedre ut. Den ramma har samme gråfargen som resten av dash'en.

VW Polo 1,3 1986 RIP, Ford Focus 1,6 2001 RIP, Mazda 323 1,6 1990 Solgt

Ford Mondeo 2,0 TdCI 2005

Ford Focus 1,6 2001, Solgt

Ford Galaxy 2,0 TDCi 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

kan ta et bilde senere i dag eller noe.

 

Veldig greit med GPS og. Har kart for norge og danmark og flere land på min.

Og min er slik at jeg kan spille dvd på skjermene til ungene bak og samtidig ha gps på spilleren foran.

 

Gps-software og kart ligger på et sd-kort man setter i spilleren. Kan evt kopiere min software over på et SD-kort hvis du sender meg ett. evt så følger det med på en del av de spillerne ikke. den jeg la link til.. men fins jo flere av dem på ebay.

 

Kjøpte slike for å ta ut original-spilleren:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/PC5-132-Ford-Mondeo-Stereo-Radio-Release-Removal-Extraction-Fitting-Keys-x-4-/150680736145?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item2315459191

VW Polo 1,3 1986 RIP, Ford Focus 1,6 2001 RIP, Mazda 323 1,6 1990 Solgt

Ford Mondeo 2,0 TdCI 2005

Ford Focus 1,6 2001, Solgt

Ford Galaxy 2,0 TDCi 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble litt trangt ja. Skjermen er jo motorisert i tillegg, har vel tanker om å prøve å kutte den til litt eller noe. Men det er ikke noe som plager meg. Syns ikke godt når man sitter i setene.

 

men alternativet er jo et stort hull.

VW Polo 1,3 1986 RIP, Ford Focus 1,6 2001 RIP, Mazda 323 1,6 1990 Solgt

Ford Mondeo 2,0 TdCI 2005

Ford Focus 1,6 2001, Solgt

Ford Galaxy 2,0 TDCi 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hvordan er det å ta ut original spilleren?

 

-Å ta ut spilleren er h¤r og h)¤7£, hvis du ikke gjør det riktig.

Sørg for å låne/skaffe/kjøpe de riktige nøklene for å løse ut spilleren med. Om du bommer med disse på første forsøket så VIL du ødelegge splintene som fester spilleren i dash-ramma. Dette er et faktum. Da er det frem med Dremel og gode mengder albuefett. Det hjelper også å rydde området for folk med lav smerteterskel for uakseptable ord og fraser (les; barn + banneord).

Gjorde dette i bilen min i sommer (MK3 Estate).

 

Jeg hadde ikke nøklene så jeg tok turen til en Ford-forhandler (Ford Lierstranda, god service). En hyggelig mekaniker ble med ut med de riktige nøklene men fikk ikke løsnet den. Han sa at det er en jobb i seg selv å få ut disse spillerne og anbefalte meg å dra i gang Dremelen for å handskes med saken... -Like greit, siden det var en kassettspiller (pokkers tyskere), noe jeg uansett hadde planer om å kassere.

Som tidligere nevnt så måtte det et fullt forråd av fy-ord til før den lå ute på grusen. Fikk til og med supplert med nye kreative ord i lista.

 

Gjør det riktig på første forsøket, så skal det være en enkel sak å dra den ut! ;)

Endret av skogpekka

- 1993mod Ford Fiesta RS1800

- 2004mod Ford Mondeo Ambiente 2,0 Duratorq estate (Bluefin, K&N 57i)

- 1999mod Ford Mondeo Ghia 2,0 Zetec sedan (Bluefin, Ferrita 2,25" rustfri catback, K&N 57i, Morette)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår