Hawkon88 Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 lest gjennom hele tråden din i dag.. FYTTI! du er helt sjef! konge at du gidder alt det små plukket som gjør helheten. :) du har pm. ;) Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 takk takk. altid hyggelig med positiv tilbakemeldinger. dagens gåte. kva er dette?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 custom kanalskjørt? Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 har fått gjort litt no. var å henta meg 90-frontfanger idag og eg fekk sveist den eine sida med kanalskjørt. eg er spent kor lav den kjem til å bli ved kanalane. den skal vera nesten lika lav som 90-fanger med gti leppe. litt bilder må man ha. trur det ikkje er forskjell mellom gti og cl leppe;) sideskjørt sveist i sammen Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 meir bilder: har ein liten detalj igjen på sideskjørta men får ikkje gjort dette før i mårra. har og fått inn ein del deler bla. flett ny vr6 leppe:):) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 holder no på med ein ting som har plaga meg litt. sjølve frontlyktane og grillen har vert ca 2cm uttafor panseret slik som dette. så da fant eg ut at dette kunne løysast ved å flytte inn front seksjonen litt og da blei det slik:) men det blei konsekvenser. bla. nye fester i vanga måtte lagast, flytting av fester og at låsemekanismen til panseret må flyttast "litt" på frontseksjonen. (har ikkje bilde av dette enda) har og skaffet meg ein ny bakluke som no er under ombygging. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 og oppdateringane kommer på løpane bånd;) ombyging av frontseksjonen. modding av bakluka. sprøyte først skiltgropa med skum så skjære ut slik amn vil ha det.' så plastre over (gjort) og så pusse (ikkje gjort).... Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 har fått gjort litt den siste veka. har funne ein løsning på luftfilteret til kupeen. den blir plassert der pga den passer bare der. filteret er til ein askestøvsuger, trur eg. fant det på obs bygg ivertfall. det vil bli lagt til eit skjold mot dekket og ein slags "luftrenne" til filteret fra inntaket i skjermen. dørane på høgre sida er snart ferdig pussa og skjermen på høgresida er snart ferdig:):) har begynnt på panseret igjen. har skjært ut volkswagen på panseret no men det treng litt pussing og sliping. bilder kjem i mårra. det var ikkje lett å skjæra det ut, men det ser ut som det blir bra. fekk og dette idag. kortstyring og 4 stk eksosoppheng. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 meir bilder. pussa og sparkla kanal. trenger fin pussing. har begynnt å modifisera front fangeren. flytta to av "støttebeina" i åpningen og fjerna 1. det kommer ein oljekjøler mellom støttebeina. og bakluka får ein liten puss i nyogne.... Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 dette møtte meg i går når eg kom heim. 4 stk keskin kt4. ser no at eg egentlig skulle ha hatt 9x16". det eg bestille var 7,5x16 ET20 pga det var lang leveringstid på 9x16". muligens eg bestiller nye seinare. trur eg må spaca ut ein del. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 4 stk keskin kt4. ser no at eg egentlig skulle ha hatt 9x16". det eg bestille var 7,5x16 ET20 pga det var lang leveringstid på 9x16". muligens eg bestiller nye seinare. Jeg gjorde nøyaktig det samme som deg, men ser det at det er 9X16 som er "gromdimmensjonen" på denne type bil! Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 prosjektet er ikkje gløymt. bare satt "litt" tilsides. holder på med min nye bil "tuva":) må gjerast litt småfiks på den for å få den eu godkjennt men det er tatt men no viser det seg at toppen har sprekt. prosjekt tråd kommer. back to topic. fekk endelig samco slangesette mitt fra kollevold. det tok ca 1 år før eg fekk dei. har og fått noko deler til frontfangeren. bilder kjem seinare. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 hei. hvor kjøpte du felgene?? Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 kjøpte dei hos quality autoimport Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 fått taki luftinntak til frontfangeren. vil ikkje kjøre med tåkelys. har og fått magnecor tennkabler men dei er røde. trudde dei kom i blått:(:( Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg