Gå til innhold

mitt jetta prosjekt

Ranger emnet


jettamaster

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vel. lenge sida oppdatering no.

fekk gummi på felgane mine idag. det blei 195/45-16. det blei ikkje så mykje strekk på dei.

IMGP2519.jpg

 

IMGP2520.jpg

 

her på bilen

IMGP2521.jpg

 

IMGP2522.jpg

 

IMGP2526.jpg

 

eg har eit par cm til hjulbue. demparane er nesten satt i bunn men settet er nytt så da må til eit par kjøreturer før det får satt seg skikkelig.

 

fant og ut sidan golvet ikkje er beint i garasjen og bilen står skeivt så fant eg ut at eg skulle laga ei rampe slik bilen stod beint. løsningen var 2 lengder men 2x8" og eit par små plank.

IMGP2527.jpg

 

så no tenkte eg å få pussa ferdig eine sida og fronten slik eg kan snu bilen og jera ferdig andre sida.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har holdt på ein stund no. har vel holdt på snart i 2 år med denna oppgraderinga. så neste år så SKAL den vera ferdig.

har ferie no så det vil bli gjort litt med denne.

fant ut nye modder idag som skal gjerast men det blir hemmelig midlertidig:)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ting skjer men ikkje så fort. driver å planlegger litt og finner ut kva eg skal gjera og mangel på utstyr.

tenkte eg skulle laga til plass til batteriet bak men treng litt vinkeljern.

tenkte å gjera ferdig frontfangeren men treng ein frontfanger til.

tenke eg skulle prøva meg på sport quattro panser igjen men mangler utstyr.

pussaferdig kanal men finner ikkje heilt løysinga med ende avsluttningane, men har kansje funne ei løysing.

 

holder på å ta fin sparklinga på dørane. nærmer seg til slik eg kan lakke på litt svartlakk for å sjå om det er ujevnheter.

 

vil og starte opp motoren, men har ikkje gasspjeld påmontert. synst turtallet var merkeligt så eg skrudde av spjeldet og samanligna det med eit spjeld fra ein PL motor eg har liggane. ser da at sjølve spjelda ikkje tetter 100% når det skal være lukket. grunnen er meg. når eg hadde plukka det i fra kvarandre så pussa eg "litt" i spjeldkanalane så dei var litt større.

har muligens fått taki eit nytt spjeld fra statene, men det finner eg ut seinare

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne du tenker på ??

jettacarbonpanser.jpg

 

det er vr6 leppe til golf III.

 

eg har ein ligganes som eg kjøpte på ebay.

 

awesome gtistore har og ferdig tilpasset golf II men da i glassfiber.

kjøper du til golf III så må du kappe den til.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

pga leilighets kjøp så går det litt treigt men håper å få gjort litt denne uka som kjem.

reiser til kreta neste helg og blir vekke i to veker, når eg kjem heim så blir det flytting g da vil vel det stå stille i ca 2 mnd.

 

men men. holder på med littav kvart. fått bytta gasspjeldet men no får eg ikkje start pga eine bensinpuma er øydelagt(den under bilen) så den må eg få taki ein ny ein.

holder på å sparkle og pusse kanal og frontseksjonen.

 

IMGP2615.jpg

 

IMGP2614.jpg

 

IMGP2613.jpg

 

IMGP2612.jpg

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Trur denne jetta'n kommer til å bli konge! di felga dine, hvilken et er de? og hvor mye kant er det på disse felgene i 7,5x16? har lyst på slike felger selv på golf'n min!:D

 

takk takk.

felga er keskin kt4 7.5 X 16 ET 20.

da er ikkje så mykje kant på dei da, men felga er lekre, har litt lyst på dei i 9x16" men eg får sjå kva eg gjer.

 

 

mens eg skriver her så kan eg sei at eg fått gjort "litt" med bilen i da siste.

eg har fått sveist på det siste sideskjørtet,

fiksa litt på tilpassinga av skjermer, dører og panser.

sveist inn det siste dørhåndtaket og litt små rask.

 

har og fått taki ny bensinpumpe, solid fremre motorfeste, low temp termostst og temp,føler.

har desverre ikkje bilder men eg skal prøva å få tatt nokon.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tid for ein liten oppdatering.

 

eg står å pusser den siste bakre hjulbuen i over 1 time, tenker da over at eg kansje må sjekke om hjulbuane er like bak. sjekker og sjekker og sjekker. etter ein del målinger så finner eg ut at den eine sida er litt meir bredda en den andre sida, men da bakover. det er snakk om 1-3cm forskjell.

eg har tenkt å for lenge litt på bakfangeren slik den vil gå heilt til kanten av hjulbuen slik det ser ut som den er ein del av buen, så eg kan kansje redda meg inn på det. det vil bli skjult bak bakfangeren.

men må få taki ein skadd bakfanger for å finne ut dette, men det er jo ikkje så lett.

prøvde og på med bakfangeren, og den eine sida såg det bra ut og den andre sida var det ein stor glipe mellom karroseri og fanger.

det stopper nesten opp da eg mangler "viktige" deler som deler av front og bakafanger slik eg kan få gjort ferdig front og skjermer.

det einaste eg kan gjera er å pusse på dørane, og da er ikkje lett når det er trangt i garasjen og eg kan ikkje gå ut pga det regner så j#&%*?

eg har bilder men mangler kabel mellom data og kamera.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

da skjer noko ja, men ikkje fort nok.

eg får nye ideer heiletida og prøver å få det til.

 

lat meg begynna bakfra.

 

eg har begynnt å fiksa bakfangeren. reiv av diffuseren og plastsveis igjen alle hull.

IMGP3171.jpg

 

ang hjulbuane bak så kommer eg muligens til å skifta ut den sida det er verst med tilpassing.

 

pussing av bakluke.

IMGP3170.jpg

 

eg har og pussa ein del på skjerm og kanaler på vestre sida av bilen. har desverre ikkje bilde av det.

 

har begynnt å fiksa litt på fronten.

bla forlenga frontfangeren slik den går i ett med hjulbuen.

før:

IMGP3308.jpg

 

etter:

IMGP3313.jpg

 

har ikkje tatt andresida pga eg har ikkje rett fangerjern, så fangeren er ikkje 100% på plass.

 

har og begynnt å forlenga panseret litt.

og mens eg holdet på med det så begynnte eg å tenka på "sports quattro look" panser prosjektet mitt igjen. denna gang litt annaleis. sprøyta panseret med byggskum og slipte det ned med karroerifil til slik eg ca vil ha det. eg er ikkje sikker på om eg skal ha det. er forsatt i tenke modus.

planen vidare er endten å lage heile panseret i glassfiber eller bare lage "scoopet" i glassfiber og kappe vekk stålet under og lime/bolte fast scoopet i panseret.

kva meiner dere??

 

bilder:

IMGP3350.jpg

IMGP3351.jpg

IMGP3352.jpg

IMGP3354.jpg

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår